European VR Congress 2016

Jesienią, 3-4 listopada w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędzie się European VR Congress. Pierwsze w Polsce, tej skali wydarzenie poświęcone błyskawicznie rozwijającej się technologii wirtualnej rzeczywistości (VR).

Wirtualna Rzeczywistość już teraz wykorzystywana jest w wielu dziedzinach. Korzystają z niej największe firmy medialne, międzynarodowe koncerny, czy lokalne organizacje pozarządowe. I niemal codziennie dowiadujemy się o powstających w Polsce i na świecie kolejnych, innowacyjnych projektach wykorzystujących VR. Co kilka tygodni media obiegają zaś wieści o pojawieniu się na rynku nowego sprzętu do tworzenia produkcji 360 stopni i zanurzania się w wirtualną rzeczywistość.

Czas więc zadać sobie pytanie, czy VR wkroczy wkrótce każdej dziedziny naszego życia? Czy zdominuje rozrywkę i edukację? Czy VR to przyszłość medycyny, turystyki, motoryzacji i mediów? Jeśli tak, jak ta przyszłość będzie wyglądać?

Zastanowimy się nad tym wspólnie, w gronie ekspertów z tej dziedziny i praktyków, podczas pierwszego European VR Congress, 3-4 listopada w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Wydarzenie będzie zbudowane z trzech cześci:

Konferencja W sali konferencyjnej Centrum Nauki Kopernik pojawią się twórcy najbardziej innowacyjnych produkcji VR oraz sprzętu, z Polski i z zagranicy. Podczas kilkunastu prelekcji i paneli, goście kongresu będą mogli od ekspertów - zarazem praktyków tej branży z licznymi doświadczeniami - usłyszeć jakie wyzwania wraz z nadejściem wirtualnej rzeczywistości czekają branżę filmową, reklamową czy media. Jak już dziś technologia ta wykorzystywana jest w medycynie czy branży budowlanej? Jak w przyszłości VR zrewolucjonizuje sposób, w jaki robimy zakupy? Nasi goście dowiedzą się też, jakie już wkrótce znaczenie dla ich firm i instytucji będzie miał VR i jak jego potencjał wykorzystać dziś.

Expo Podczas towarzyszącego Kongresowi dwudniowego Expo, uczestnicy kongresu będą mogli osobiście wypróbować najnowocześniejszy sprzęt VR, wejść w wirtualną rzeczywistość dzięki materiałom przygotowanym w tej technologii oraz poznać jej praktyczne zastosowania w medycynie, turystyce czy architekturze. Dla osób zainteresowanych Wirtualną Rzeczywistością, Expo będzie świetną okazją do zapoznania się z najnowszym sprzętem, najbardziej innowacyjnymi produkcjami i najlepszymi praktykami VR.

Networking Celem Kongresu jest zapewnienie praktykom i entuzjastom branży VR przestrzeni do spotkania i wymiany doświadczeń. Dlatego podczas wydarzenia, nie zabraknie okazji do rozmów i networkingu. Pierwszy dzień konferencji zacznie się od śniadania, które pozwoli gościom Kongresu poznać się jeszcze przed oficjalnym otwarciem. Tego dnia zaplanowany jest też wieczór networkingowy, kiedy w mniej formalnej atmosferze, będzie można podyskutować o VR oraz nawiązać bezpośrednie kontakty z innymi gośćmi kongresu, wystawcami i prelegentami.

European VR Vongress 2016 program dzień 1

  • Otwarcie VR Congress Piotr Graszek
  • KEYNOTE Katarzyna Jaklewicz
  • CZY VR URATUJE ŚWIAT? Katarzyna Jaklewicz
  • Jak tworzyć produkcje VR, które poruszą widzów? Adam Stachowski Na podstawie filmu dla Fundacji SOS, na próbie 1000 osób sprawdziliśmy jak widzowie reagują na film 360 stopni. Zbadaliśmy ich reakcje, temperaturę ciała, ruchy źrenic i wiele innych czynników. Na...
  • Live streaming 360 i VR. Śmierć pasywnej telewizji jaką znamy. Paweł Surgiel O ile jeszcze rok temu niektórzy wątpili, czy wideo transmisje na żywo dla wirtualnej rzeczywistości są w stanie zdobyć rynek, to dziś pytanie formułujemy inaczej. Kiedy Liga Mistrzów będzie częściej...
  • Case study Piotr Baczyński
  • Nauka na błędach – czasem bolesna, ale zawsze potrzebna Jakub Pędziwiatr Kuba Pędziwiatr, bazując na doświadczeniach w pracy przy projektach opartych o rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość opowie, z jakimi problemami twórcy VR spotykają po drodze? Jak oczekiwania zderzają się z rzeczywistością...
  • Panel: Wykorzystanie VR i 360 stopni w budownictwie i architekturze
  • Panel: Co działa a co nie w przenoszeniu gier na VR Piotr Dul,Aleksander Caban, Bartosz Kaproń, Michał Wyrobek

 

European VR Vongress 2016 program dzień 2

  • Wirtualna Rzeczywistość – Technologia dla człowieka Piotr Łój Poza marketingiem, grami, sportem, reklamą czy turystyką; istnieje jeszcze obszar, w którym VR i AR przejawia ogromny potencjał. Obszar najważniejszy, bo dotyczy nas samych. Podczas prelekcji dowiecie się o tym...
  • Być awatarem. Wirtualna rzeczywistość a psychologia percepcji ciała. Marcin Czub Przedstawione zostaną badania nad iluzją ucieleśnienia wirtualnych ciał, oraz możliwościami wywołania cielesnego poczucia „bycia kimś” w wirtualnej przestrzeni. Zaprezentowane zostaną efekty ucieleśnienia określonego rodzaju awatara na emocje, przekonania i zachowanie...
  • Czy VR zawsze ma sens? Dobre i złe praktyki w produkcjach VR i 360 stopni Katarzyna Jaklewicz
  • Monetyzacja VR. Jak zarabiać na wirtualnej rzeczywistości? Barbara Berkan VR wkracza śmiało do marketingu, reklamy, sprzedaży i mediów, stając się już więcej niż tylko ciekawostką. Opowiem o tym jakie korzyści niesie VR, w świecie gdzie coraz trudniej jest zaangażować...
  • CinematicVR, nowy język filmu. Marcin Łunkiewicz CinematicVR to nowa forma nie tylko od strony techniki filmowej ale tez zmiana podejścia do filmu, jako dobrze nam znanej materii. Jakie nowe wyzwania i wymagania, stoją przed filmowcami kiedy...
  • VR dla zawodowców. Zastosowanie wirtualnej rzeczywistości w szkoleniach dla profesjonalistów Marcin Wiśniewski Do pieca hutniczego można zbliżyć się najwyżej na odległość kilkudziesięciu metrów. Bliżej jest już niebezpiecznie. I choćby dlatego nauka jego obsługi nie jest łatwa a w VR takich ograniczeń nie...
  • Czy ludzie przyszłości zasiedlą wirtualne światy? Adam Jesionkiewicz Czyli co nas czeka za 10, 50 i 100 lat? Co wydarzy się po tym, gdy VR stanie się codziennością?

European VR Vongress 2016 prelegenci

  • Piotr Dul Deweloper
  • Marcin Wiśniewski Dyrektor dz. Sprzedaży i Marketingu w i3D S.A.
  • Anna Woszczyna Założycielka VR Passion, redaktorka portalu vrHunters.pl
  • Barbara Berkan Współwłaścicielka Mimo VR
  • Katarzyna Jaklewicz Digital Development Department Director GW
  • Paweł Surgiel Założyciel i CEO firmy BIVROST
  • Piotr Baczyński Szef Immersion
  • MARCIN CZUB Adiunkt w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego

 

Szczegóły

Początek konferencji 03-11-2016 9:00
Koniec konferencji 04-11-2016 16:30
Cena 695zł
Organizator Agora S.A.
Tagi konferencje biznesowe 2016, konferencje IT 2016, konferencje Warszawa 2016
Kontakt do organizatora

http://vrcongress.pl/

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres Centrum Nauki Kopernik ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
695zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.