Forum Innovation 2017 Dare to abandon your comfort zone.

FORUM INNOVATION 2017 odbędzie się pod kątem motywu przewodniego: Dare to abandon your comfort zone.

Chcemy pokazać, że czasami droga do sukcesu wiedzie przez trudne doświadczenia. Często wymaga wielkiej odwagi do eksperymentowania i poszukiwania. A także otwartości na zmiany. Opowiedzą nam o tym prelegenci konferencji, która odbędzie się 24 kwietnia 2017 w Warszawie. Będą to zarówno goście ze świata, jak również przedstawiciele polskiego biznesu.

W jaki sposób znaleźć motywację do zmiany, zaprojektować własne marzenia – albo otworzyć się na nowe doświadczenia to umiejętności, które będzie można zdobyć na warsztatach odbywających się tego samego dnia.

24 kwietnia daje również możliwość sprawdzenia, jakie narzędzia do zastosowania w szeroko pojętej komunikacji marketingowej mają w tej chwili Statupy – zachęcamy do zapisania się na „szybkie spotkanie” i sprawdzenie ich możliwości.

W konkursie chcemy nagrodzić tych którzy odważyli się wyjść poza utarte schematy i osiągnęli sukces. Zarówno w szeroko pojętym biznesie, jak również w reklamie, marketingu, oraz mediach i agencjach badawczych. Innovation 2017 to nagroda za odwagę odkrywania i skuteczność wprowadzonych rozwiązań.

Projekt Innovation jest katalizatorem innowacji, które w obszarze marketingu mają przynosić wymierną biznesową wartość. Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży. Budujemy wizerunek tego projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. Mamy świadomość, że innowacyjność jest zjawiskiem bardzo pożądanym w branży marketingowej, ale w większości organizacji występują fundamentalne trudności z jej wprowadzaniem, jeśli Zarządy firm nie są zorientowane na wprowadzanie innowacji i nie zarządzają procesem jej wdrażania na najwyższych szczeblach organizacji. Rozumiemy twarde realia rynkowe i jednocześnie wiemy, jak poszukiwać odważnych, nowych idei, które będą budować biznes w kolejnych latach. Chcemy łączyć biznes z najwyższej klasy umiejętnościami i wiedzą marketingową oraz innowatorami z różnych środowisk (naukowych, technologicznych, kreatywnych/artystycznych, startupowych), pokazywać dobre praktyki, świetne przykłady wdrożeń czy prototypowania innowacji organizując w ramach projektu Innovation 2017 konkurs. To młody, ciągle ewoluujący projekt, reagujący na szybko zmieniające się wymogi rynku i technoligizację życia.

Każdego roku zapraszamy ludzi z wizją i pasją, ekspertów z różnych dziedzin i przestrzeni biznesowych oraz przedstawicieli marek, które odnoszą spektakularne sukcesy. Tworzymy możliwość spotkania ludzi, którzy stawiają sobie wyzwania, nieustannie poszukują nowych pomysłów i rozwiązań. Jest to doskonała okazja do odkrywania nowych punktów widzenia, wymiany informacji, dzielenia się opiniami i dyskutowania. W tym roku wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele szeroko pojętego biznesu, m.in. przedstawiciele takich marek jak: P&G, Lafarge, Huawei, Orange.

Forum Innovation 2017 to interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”,  stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży. Budujemy wizerunek projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. Chcemy pokazać, że innowacyjność jest procesem, którego każdy może się nauczyć, żeby zapewnić bardziej użyteczne produkty i usługi. Chcemy zbudować w Warszawie inspirującą atmosferę, podobną do tej jaką można poczuć na festiwalach w Cannes, TED, SXSW, czy CES.

 

Projekt Innovation jest katalizatorem innowacji, które w obszarze marketingu mają przynosić wymierną biznesową wartość. Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży.

Budujemy wizerunek tego projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. Mamy świadomość, że innowacyjność jest zjawiskiem bardzo pożądanym w branży marketingowej, ale w większości organizacji występują fundamentalne trudności z jej wprowadzaniem, jeśli Zarządy firm nie są zorientowane na wprowadzanie innowacji i nie zarządzają procesem jej wdrażania na najwyższych szczeblach organizacji.

Rozumiemy twarde realia rynkowe i jednocześnie wiemy, jak poszukiwać odważnych, nowych idei, które będą budować biznes w kolejnych latach. Chcemy łączyć biznes z najwyższej klasy umiejętnościami i wiedzą marketingową oraz innowatorami z różnych środowisk (naukowych, technologicznych, kreatywnych/artystycznych, startupowych), pokazywać dobre praktyki, świetne przykłady wdrożeń czy prototypowania innowacji organizując w ramach projektu Innovation konkurs.

To młody, ciągle ewoluujący projekt, reagujący na szybko zmieniające się wymogi rynku i technoligizację życia.

 

Forum Innovation 2017 Dare to abandon your comfort zone. Prelegenci

  • Bartosz Dobrzyński jest jednym z najbardziej doświadczonych i skutecznych menedżerów marketingu w sektorze telekomunikacyjnym w Polsce. Od 2009 roku Dyrektor Marketingu w Play, najszybciej rozwijającym się operatorze komórkowym w Polsce, który podczas jego kadencji zdobył ponad 11 mln abonentów i osiągnął blisko € 1B przychodów.
  • Taide Guajardo, Brand Operations Leader Europe Procter & Gamble was born in 1967 in Mexico City, Mexico. She graduated with a  Masters in International Management from the American Graduate School of International Management in Arizona.
  • Michael J. Miraflor is currently SVP Global Head of Futures & Innovation at Blue 449 (Publicis Media) in NYC, where his role is to explore, educate, and find partnerships and opportunities in next generation digital categories. He is obsessed with the intersection of Culture, Tech, Media, and Creativity, and believes that we are living in the most interesting, challenging, and transformational time in the history of Marketing and Advertising.
  • Marcin Morawski, Country Marketing Manager Poland, Dell EMC odpowiada w firmie Dell EMC za działania marketingowe marek Dell EMC i Alienware w Polsce. Zarządza programami marketingowymi, kampaniami reklamowymi, kanałami społecznościowymi marek Dell, Dell EMC i Alienware oraz kanałami sprzedaży rozwiązań firmy Dell EMC.
  • Krzysztof Sągolewski, Solution Director, Huawei Polska Od siedemnastu lat związany zawodowo z branżą ICT, w szczególności budową i rozwojem sieci dostępu szerokopsamowego, wdrażaniem nowych technologii oraz optymalizacją i planowaniem procesów biznesowych. Pionier wdrożenia technologi ADSL w Polsce w 2000 roku.
  • Maciej Sojka, Dyrektor Zarządzający Showmax CEE Od 2012 roku obejmował stanowisko head of video partnerships w YouTube, gdzie na początku zarządzał rynkami Europy Środkowo-Wschodniej, a następnie Bliskiego Wschodu i Afryki.
  • Arkadiusz Łatko Z branżą reklamową związany od kilkunastu lat. Początkowo 3 lata jako Dyrektor Mediów w agencji reklamowej, następnie 3 lata jako Strateg w domu mediowym (realizując ponad 100 kampanii). Od 2003 roku w marketingu LUKAS Banku, potem Credit Agricole.

ul. Mińska 65, 03-828 Warszawa

Szczegóły

Początek konferencji 24-04-2017 19:00
Koniec konferencji 25-04-2017 17:05
Cena 1200zł
Organizator SAR
Tagi Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017
Kontakt do organizatora

http://innovation.sar.org.pl/forum/

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres ul. Mińska 65, 03-828 Warszawa
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
1200zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.