Forum Marketing to Millennials 2 2017

Dogonić Nieuchwytnych w Omnichannelu: zrozum, dopasuj się i spraw, że pokochają Twoją markę!

O Forum Marketing to Millennials 2 2017

W ramach II Forum Marketing to Millennials spotykamy ze sobą grono praktyków marketingu, komunikacji i sprzedaży wiodących marek na rynku, których celem jest podniesienie skuteczności komunikacji do Milenialsów i lepsze wykorzystanie potencjału komercyjnego tej wyjątkowej grupy konsumenckiej. Pierwsza edycja zgromadziła ponad 250 Uczestników!

Dlaczego Milenialsi są tak ważni?

  • Wiek Milenialsa: 15-35 lat (ur. w latach 1980-2000)
  • ok. 11 mln Polaków: połowa osób w wieku produkcyjnym, za 10 lat - 80% zatrudnionych
  • Pokolenie digital native: 66% ma smartfona, a tylko 8% nie ma konta w social media
  • 3 godziny i 8 minut – śr. czas spędzony w ciągu dnia w Internecie na telefonie przez Milenialsa
  • 95 proc. twierdzi, że brand ma dla nich bardzo duże znaczenie a 94% dzieli się opiniami o markach

Ich potencjał zakupowy będzie decydował o kształcie rynku jutra! Reaguj na teraźniejszość, szykuj się na przyszłość! Zobacz jakim językiem mówić, w jakie wartości „uderzać”, co działa a czego unikać!

Dotrzyj do niestałych serc tych, którzy uważają że „świat wirtualny jest tak samo prawdziwy jak realny” i spraw, by pokochali Twoją markę z wzajemnością! Zainspiruj się z nami!

Forum Marketing to Millennials 2 2017 agenda

Networkingowa sesja otwierająca Forum Gabriela Niemiec, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

OPEN YOUR EYES! INSPIRACJA No. 1 PROSTO OD MILENIALSA - GOŚCIA SPECJALNEGO

Jazda bez trzymanki i na krawędzi – czyli o szalonych planach Milenialsa na zdobycie 5 siedmiotysięczników w 29 dni 17 godzin i 5 minut Andrzej Bargiel, Polski Narciarz Wysokogórski, Himalaista, Trzykrotny Mistrz Polski w skialpiniźmie, zdobywca Śnieżnej Pantery

„INFLUENCER IS THE KING” W KOMUNIKACJI Z MILENIALSAMI

Znani Jutuberzy LIVE o blaskach i cieniach współpracy, możliwościach ale i pułapkach… Jak optymalnie wykorzystać potencjał Influencera promując brand do MiIenialsa?

W dyskusji udział wezmą m.in.:

  • Rafał Masny / Abstrachuje
  • Nadia Długosz / BEKSY
  • Magic of Y / Magic of „Y”

DOWIEDZ SIĘ CO KRĘCI MILENIALSA - SKRADNIJ JEGO SERCE PRZY POMOCY INSIGHTÓW I NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII

Co kręci, ciekawi i wciąga Milenialsa Case study: DISCOVERY Dorota Żurkowska-Bytner, VP Ad Sales Development CEEMEA, DISCOVERY Sylwester Molenda, Research, Innovation & Insights Director, DISCOVERY

  • Milenials przed ekranem - ulubione marki TV
  • (video), programy, bohaterowie, którzy wpływają na Milenialsów
  • Loved brands, loved content, loved heroes

Skuteczny marketing na Facebooku & Instagramie. Case study: FACEBOOK Katarzyna Paliwoda, Partner CEE, FACEBOOK

  • Kim naprawdę są & co robią na telefonach komórkowych?
  • Efektywnie targetuj Milenialsów na Facebooku?
  • Zaskocz ich tym co & jak pokażesz!

SESJE RÓWNOLEGŁE

BĄDŹ ZAWSZE I WSZĘDZIE – EFEKTYWNY OMNICHANNEL MARKETING DLA MILENIALSÓW

Alternatywne kampanie reklamowe – poznaj nowy, wielokanałowy sposób na promocję Twojej firmy Case study: CLINIQUE Paweł Kowalik, Marketing Manager Clinique, ESTEE LAUDER

  • Przyciągnij uwagę klienta niestandardowym podejściem
  • Utrzymaj konsekwencję działań we wszystkich kanałach styczności z marką
  • Postaw na różnorodność czyli omnichannel – nie tylko kanały ale i treści

Bądź multi – multizadaniowy w omnichannelu Case study: TOP SECRET Tomasz Jędraszczyk, Marketing Director, TOP SECRET

  • Wszystkie kanały na jednym nośniku – pokaż jak to się robi w mobile
  • Dokładnie planuj wszystkie swoje zadania zarówno online jak i offline
  • Bądź elastyczny, nie zamykaj się na nowe rozwiązania

Mów jednym głosem w wielu kanałach - jak skutecznie integrować przekaz Case study NEXTBIKE Tomasz Wojtkiewicz, Prezes Zarządu, NEXTBIKE

  • Data driven marketing – personalizuj wszystkie swoje działania do Milenialsów
  • Pozyskuj informacje o swoich klientach i wykorzystuj je wielokanałowo
  • Marketing automation i skutecznie wdrażanie spójnej strategii

Kampania 360 stopni, czyli jak skutecznie budować wizerunek marki Case study: 4F Mona Kinal, Dyrektor Marketingu, 4F

  • Strategia - czyli od koncepcji i planowania do ewaluacji, marketing mix: 4P vs. 4C
  • Siła kreacji - czyli jak angażować i inspirować grupę docelową poprzez nowoczesny content i precyzyjny przekaz
  • Komunikacja, czyli postaw na dialog - jak umiejętnie stworzyć skuteczny media plan oraz prawda i mity o influencer marketingu

BRANDING FOR MILLENNIALS – TWÓRZ MARKĘ, KTÓRĄ POKOCHAJĄ

Pozwól im być częścią czegoś wielkiego – zaangażuj Milenialsa w budowanie twojej marki Case study: NEW BALANCE Mateusz Jasiński, Digital Marketing Manager, NEW BALANCE

  • Zachęć ich do włączenia się w proces budowania Twojego brandu
  • Kieruj się emocjami i buduj trwałą relację na lata
  • Bądź unikatowy i spraw, aby oni poczuli się wyjątkowo

Marka kultowa czy kult marki – czym jest top brand dla Milenialsa Case study: TOUS Michał Pala, Marketing & PR Manager, TOUS

  • Dąż do ciągłej zmiany - dlaczego stanie w miejscu może być zgubne
  • Kastomizuj na masową skalę
  • Dopieszczaj konsumenta i nie daj o sobie zapomnieć

Sharing is caring! Wykorzystaj chęć Milenialsów do dzielenia się informacjami na temat marki i produktów Case study: ŻYWIEC ZDRÓJ Inga Songin, Marketing Director, DANONE WATERS / ŻYWIEC ZDRÓJ

  • Komunikuj markę w Internecie i wejdź w interakcję z Milenialsami
  • Buduj społeczność wokół produktu
  • Spraw aby siła komentarzy zadziałała na Twoją korzyść
  • Nie miej obaw odnośnie opinii, rozwiej wątpliwości klienta

Lokalność, polskość, tradycja w nowoczesnym wydaniu Case study: FARMONA-Jantar, Tutti Frutti Karolina Krzyżanowska, Dyrektor ds.Marketingu, FARMONA

  • Wykorzystanie drugiej młodości produktu do romansu z Milenialsem
  • Jak marka odzwieciedla modne trendy i jest tam, gdzie Milenialsi
  • Jak wykorzystać rekomendacje produktu i sprawić, że Milenialsi pokochają nasz produkt

Forum Marketing to Millennials 2 2017 agenda DZIEŃ 2

Gra networkingowa na dobry początek drugiego dnia Forum Gabriela Niemiec, Gabriela Niemiec, Gabriela Niemiec

OPEN YOUR EYES! INSPIRACJA No. 2 PROSTO OD MILENIALSA - GOŚCIA SPECJALNEGO!

Inspirująca historia Milenialsa, który burzy wszelkie schematy oraz zdradzi sprawdzone metody komunikowania się z Milenialsami, tak aby zdobyć ich serca i zaangażowanie Jan Mela, zdobywca bieguna oraz wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej

  • Jak nie wpaść w pułapkę wrzucania wszystkich do jednego wora
  • Jak mówiąc do Milenialsów, mówić do każdego z osobna
  • W jaki sposób porwać Milenialsów do działania

DOGONIĆ NIEUCHWYTNYCH - CUSTOMER INSIGHT W PRAKTYCE

Poznaj ich z bliska – dyskusja panelowa Milenialsów

  • Jacy są? Jakie marki są dla nich kultowe? Jakie wartości wpływają na ich decyzje zakupowe?
  • Najlepsze źródło wiarygodnej wiedzy o nich – Milenialsi sami o sobie :)
  • W dyskusji udział weźmie zróżnicowana grupa - typowych ale i niszowych przedstawicieli pokolenia Milenialsów

SESJE RÓWNOLEGŁE

BUDUJ UNIKATOWE CUSTOMER EXPERIENCE DLA MILENIALSÓW

Jak wykorzystywać emocje i nowoczesne narzędzia w skutecznej komunikacji do millenialsów? Anna Piętka, Managing Director, NOIZZ

Wpływaj na customer experience dzięki social branding Case study: INPOST

  • Zaangażuj ich w kampanię w nowoczesny i ciekawy sposób
  • Personalizuj! aby zrobić lepsze wrażenie
  • Dopasuj treści do swojej grupy docelowej

Personalizuj swoją markę, spraw aby Twój klient poczuł się wyjątkowo Case study: GRUPA ŻYWIEC-DESPERADOS Anna Wood, Desperados Global Innovation Manager Global Commerce, GRUPA ŻYWIEC

  • Wyróżnij się spośród tłumu i przedstaw swój produkt w sposób atrakcyjny dla Milenialsa
  • Bądź wiarygodny w swojej komunikacji online
  • Zachęć ich do włączenia się w proces budowania Twojego brandu

Milenials jako ambasador naszej marki w social media Martyna Tarnawska, Digital Marketing Consultant, SOCJOMANIA

  • jak millenials staje się "adwokatem" swojej firmy w social media,
  • jakie kanały i narzędzia ku temu wykorzystuje,
  • przegląd najciekawszych przykładów trendu employee advocacy wśród polskich millenialsów.

Konformizm i nonkonformizm wśród millenialsów. Trendsetterzy i followersi Case study: BOBBYBURGER Bogumił Jankiewicz, CEO, Founder, BOBBYBURGER

  • Trendsetterzy i ich wpływ na markę
  • Jak dzięki followersom stać się prekursorem w swojej dziedzinie
  • Co zrobić aby marka była sexy

JAK DOTRZEĆ DO DIGITAL NATIVE – SKUTECZNE NARZĘDZIA W PRAKTYCE

Reklama natywna – osiągnij sukces będąc nienachalnym! Case study: GLAMOUR Rafał Gruszkiewicz, Redaktor Online, GLAMOUR

  • Fit together? Content marketing i native advertising
  • Działaj w opozycji do banerów, czyli skutecznie i dyskretnie
  • Tekst który porywa - jak go napisać, od czego zacząć
  • Nie świeć produktem po oczach, uczyń go bohaterem Twoich treści

Content ma moc przyciągania – zbuduj swoją markę na prawdziwej i porywającej treści Case study: COLGATE-PALMOLIVE Magdalena Adamska, Retail Marketing Manager PCP/HHC CR&SR, COLGATE-PALMOLIVE

  • Content ma znaczenie - używaj go tak, aby dotrzeć do Milenialsów
  • Iść własną drogą czy podążać za trendami? – znajdź złoty środek komunikując markę do Milenialsów
  • Kim jest klient idealny i jak budować content, który będzie pracował na lata

Hajsopostawy, czyli kasa i inne bogactwa młodych Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Business Unit Manager, IQS

  • kapitały młodych, czas vs kasa,
  • waluty młodych, płeć hajsu,
  • portfel funkcjonalny vs emocjonalny

Wzorce i okazje korzystania z video online wśród Milenialsów Case study: TVN Krzysztof Goryński, Menedżer ds. analiz Konsumenckich, TVN, Agata Kępińska, Researcher, GfK Polonia

  • Jak narzędzia typu video chat pomagają w komunikacji z pokoleniem Y
  • Czy video marketing odszedł już w zapomnienie? – nowe metody angażowania Milenialsów

TEMATYCZNE GRUPY DYSKUSYJNE NA PODSUMOWANIE FORUM

Przeżyjmy to jeszcze raz! Grupy dyskusyjne na zakończenie Forum

  • Technologia w służbie Milenialsom – co tak naprawdę ich kręci
  • Branding for Millennials – marka, która skradnie ich serca
  • Unikatowe customer experience Milenialsa
  • Efektywny omnichannel dla Milenialsów

„Jedna złota myśl” na podsumowanie dyskusji stolikowych

INTERAKTYWNE GRUPY TEMATYCZNE

A teraz przedyskutujmy to w praktyce – interaktywnie o Milenialsach!

To spotkania w kameralnych grupach, dające możliwość przedyskutowania najbardziej nurtujących kwestii w gronie praktyków, oraz wypracowanie innowacyjnych rozwiązań gotowych do zaimplementowania w organizacji. Każdy uczestnik wybiera interesujący go temat.

Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Wśród proponowanych tematów:

  • Hashtagnation – zrozum generację Y dzięki nowym mediom
  • Eco Rewolucja w Twojej marce – dlaczego eco wartości są ważne dla pokolenia Y
  • Grywalizacja – wkręć Milenialsa do gry i zyskaj lojalnego klienta
  • Personalizacja kluczem do przyciągnięcia Milenialsa

Forum Marketing to Millennials 2 2017 prelegenci 

  • Andrzej Bargiel Polski Narciarz Wysokogórski, Himalaista, Trzykrotny Mistrz Polski w skialpiniźmie. Zdobywca Śnieżnej Pantery
  • Jan Mela Zdobywca bieguna oraz wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej
  • Katarzyna Paliwoda Partner CEE Facebook
  • Mona Kinal Dyrektor Marketingu 4F OTCF
  • Mateusz Jasiński Digital Marketing Manager New Balance
  • Tomasz Jędraszczyk Marketing Director Top Secret
  • Paweł Kowalik Marketing Manager Clinique Estee Lauder
  • Anna Wood Desperados Global Innovation Manager Global Commerce Grupa Żywiec
  • Sylwester Molenda Research, Innovation & Insights Director Discovery Poland
  • Magdalena Adamska Retail Marketing Manager PCP/HHC CR&SR Colgate-Palmolive
  • Michał Pala Marketing & PR Manager TOUS
  • Inga Songin Inga Songin Marketing Director Danone Waters / Żywiec Zdrój
  • Krzysztof Goryński Menedżer ds. analiz konsumenckich TVN
  • Karolina Krzyżanowska Dyrektor ds.Marketingu Farmona
  • Bogumił Jankiewicz CEO Founder BobbyBurger
  • Rafał Gruszkiewicz Redaktor Online Glamour Poland
  • Tomasz Wojtkiewicz Prezes Zarządu Nextbike
  • Martyna Tarnawska Digital Marketing Consultant Socjomania
  • Weronika Wyrzykowska Head of Communication LifeTube
  • Katarzyna Haczewska-Wierzbicka Business Unit Manager IQS
  • Katarzyna Lenarczyk Marketing Manager InPost
  • Anna Piętka Managing Director NOIZZ
  • Agata Kępińska Researcher GfK Polonia

Forum Marketing to Millennials 2 2017 INFLUENCERZY

  • Rafał Masny Youtuber kanał Abstrachuje
  • Nadia Długosz YouTuberka kanał BEKSY
  • Magic of Y Kanał Magic of Y
  • Karol Paciorek

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ

  • zaprezentujemy case studies niestandardowych kampanii marketingowych największych marek skierowanych do Milenialsów
  • przeanalizujemy jakie kanały dotarcia są najskuteczniejsze i najbardziej angażujące oraz zainspirujemy do działań wykorzystujących jeszcze lepiej ich potencjał
  • pokażemy jakim językiem mówić i do jakich wartości się odnosić by budować marki bliskie Igrekom i Zetom
  • przedstawimy, bazując na najnowszych raportach, podejścia i narzędzia, w które warto inwestować, tworząc skuteczną komunikację z Milenialsami
  • przedyskutujemy jak dobierać influencerów i wykorzystywać ich zasięg do promocji naszej marki oraz jaki content trafia do pokolenia Milenium

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa,

Szczegóły

Początek konferencji 28-02-2017 9:00
Koniec konferencji 01-03-2017 16:10
Cena 3995zł
Organizator Blue Business Media Sp. z o.o.
Tagi Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017
Kontakt do organizatora

http://milenialsi.com/

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
3995zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.