Dogonić Nieuchwytnych w Omnichannelu: zrozum, dopasuj się i spraw, że pokochają Twoją markę!
O Forum Marketing to Millennials 2 2017
W ramach II Forum Marketing to Millennials spotykamy ze sobą grono praktyków marketingu, komunikacji i sprzedaży wiodących marek na rynku, których celem jest podniesienie skuteczności komunikacji do Milenialsów i lepsze wykorzystanie potencjału komercyjnego tej wyjątkowej grupy konsumenckiej. Pierwsza edycja zgromadziła ponad 250 Uczestników!
Dlaczego Milenialsi są tak ważni?
Ich potencjał zakupowy będzie decydował o kształcie rynku jutra! Reaguj na teraźniejszość, szykuj się na przyszłość! Zobacz jakim językiem mówić, w jakie wartości „uderzać”, co działa a czego unikać!
Dotrzyj do niestałych serc tych, którzy uważają że „świat wirtualny jest tak samo prawdziwy jak realny” i spraw, by pokochali Twoją markę z wzajemnością! Zainspiruj się z nami!
Forum Marketing to Millennials 2 2017 agenda
Networkingowa sesja otwierająca Forum Gabriela Niemiec, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
OPEN YOUR EYES! INSPIRACJA No. 1 PROSTO OD MILENIALSA - GOŚCIA SPECJALNEGO
Jazda bez trzymanki i na krawędzi – czyli o szalonych planach Milenialsa na zdobycie 5 siedmiotysięczników w 29 dni 17 godzin i 5 minut Andrzej Bargiel, Polski Narciarz Wysokogórski, Himalaista, Trzykrotny Mistrz Polski w skialpiniźmie, zdobywca Śnieżnej Pantery
„INFLUENCER IS THE KING” W KOMUNIKACJI Z MILENIALSAMI
Znani Jutuberzy LIVE o blaskach i cieniach współpracy, możliwościach ale i pułapkach… Jak optymalnie wykorzystać potencjał Influencera promując brand do MiIenialsa?
W dyskusji udział wezmą m.in.:
DOWIEDZ SIĘ CO KRĘCI MILENIALSA - SKRADNIJ JEGO SERCE PRZY POMOCY INSIGHTÓW I NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII
Co kręci, ciekawi i wciąga Milenialsa Case study: DISCOVERY Dorota Żurkowska-Bytner, VP Ad Sales Development CEEMEA, DISCOVERY Sylwester Molenda, Research, Innovation & Insights Director, DISCOVERY
Skuteczny marketing na Facebooku & Instagramie. Case study: FACEBOOK Katarzyna Paliwoda, Partner CEE, FACEBOOK
SESJE RÓWNOLEGŁE
BĄDŹ ZAWSZE I WSZĘDZIE – EFEKTYWNY OMNICHANNEL MARKETING DLA MILENIALSÓW
Alternatywne kampanie reklamowe – poznaj nowy, wielokanałowy sposób na promocję Twojej firmy Case study: CLINIQUE Paweł Kowalik, Marketing Manager Clinique, ESTEE LAUDER
Bądź multi – multizadaniowy w omnichannelu Case study: TOP SECRET Tomasz Jędraszczyk, Marketing Director, TOP SECRET
Mów jednym głosem w wielu kanałach - jak skutecznie integrować przekaz Case study NEXTBIKE Tomasz Wojtkiewicz, Prezes Zarządu, NEXTBIKE
Kampania 360 stopni, czyli jak skutecznie budować wizerunek marki Case study: 4F Mona Kinal, Dyrektor Marketingu, 4F
BRANDING FOR MILLENNIALS – TWÓRZ MARKĘ, KTÓRĄ POKOCHAJĄ
Pozwól im być częścią czegoś wielkiego – zaangażuj Milenialsa w budowanie twojej marki Case study: NEW BALANCE Mateusz Jasiński, Digital Marketing Manager, NEW BALANCE
Marka kultowa czy kult marki – czym jest top brand dla Milenialsa Case study: TOUS Michał Pala, Marketing & PR Manager, TOUS
Sharing is caring! Wykorzystaj chęć Milenialsów do dzielenia się informacjami na temat marki i produktów Case study: ŻYWIEC ZDRÓJ Inga Songin, Marketing Director, DANONE WATERS / ŻYWIEC ZDRÓJ
Lokalność, polskość, tradycja w nowoczesnym wydaniu Case study: FARMONA-Jantar, Tutti Frutti Karolina Krzyżanowska, Dyrektor ds.Marketingu, FARMONA
Forum Marketing to Millennials 2 2017 agenda DZIEŃ 2
Gra networkingowa na dobry początek drugiego dnia Forum Gabriela Niemiec, Gabriela Niemiec, Gabriela Niemiec
OPEN YOUR EYES! INSPIRACJA No. 2 PROSTO OD MILENIALSA - GOŚCIA SPECJALNEGO!
Inspirująca historia Milenialsa, który burzy wszelkie schematy oraz zdradzi sprawdzone metody komunikowania się z Milenialsami, tak aby zdobyć ich serca i zaangażowanie Jan Mela, zdobywca bieguna oraz wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej
DOGONIĆ NIEUCHWYTNYCH - CUSTOMER INSIGHT W PRAKTYCE
Poznaj ich z bliska – dyskusja panelowa Milenialsów
SESJE RÓWNOLEGŁE
BUDUJ UNIKATOWE CUSTOMER EXPERIENCE DLA MILENIALSÓW
Jak wykorzystywać emocje i nowoczesne narzędzia w skutecznej komunikacji do millenialsów? Anna Piętka, Managing Director, NOIZZ
Wpływaj na customer experience dzięki social branding Case study: INPOST
Personalizuj swoją markę, spraw aby Twój klient poczuł się wyjątkowo Case study: GRUPA ŻYWIEC-DESPERADOS Anna Wood, Desperados Global Innovation Manager Global Commerce, GRUPA ŻYWIEC
Milenials jako ambasador naszej marki w social media Martyna Tarnawska, Digital Marketing Consultant, SOCJOMANIA
Konformizm i nonkonformizm wśród millenialsów. Trendsetterzy i followersi Case study: BOBBYBURGER Bogumił Jankiewicz, CEO, Founder, BOBBYBURGER
JAK DOTRZEĆ DO DIGITAL NATIVE – SKUTECZNE NARZĘDZIA W PRAKTYCE
Reklama natywna – osiągnij sukces będąc nienachalnym! Case study: GLAMOUR Rafał Gruszkiewicz, Redaktor Online, GLAMOUR
Content ma moc przyciągania – zbuduj swoją markę na prawdziwej i porywającej treści Case study: COLGATE-PALMOLIVE Magdalena Adamska, Retail Marketing Manager PCP/HHC CR&SR, COLGATE-PALMOLIVE
Hajsopostawy, czyli kasa i inne bogactwa młodych Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Business Unit Manager, IQS
Wzorce i okazje korzystania z video online wśród Milenialsów Case study: TVN Krzysztof Goryński, Menedżer ds. analiz Konsumenckich, TVN, Agata Kępińska, Researcher, GfK Polonia
TEMATYCZNE GRUPY DYSKUSYJNE NA PODSUMOWANIE FORUM
Przeżyjmy to jeszcze raz! Grupy dyskusyjne na zakończenie Forum
„Jedna złota myśl” na podsumowanie dyskusji stolikowych
INTERAKTYWNE GRUPY TEMATYCZNE
A teraz przedyskutujmy to w praktyce – interaktywnie o Milenialsach!
To spotkania w kameralnych grupach, dające możliwość przedyskutowania najbardziej nurtujących kwestii w gronie praktyków, oraz wypracowanie innowacyjnych rozwiązań gotowych do zaimplementowania w organizacji. Każdy uczestnik wybiera interesujący go temat.
Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Wśród proponowanych tematów:
Forum Marketing to Millennials 2 2017 prelegenci
Forum Marketing to Millennials 2 2017 INFLUENCERZY
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa,
Początek konferencji | 28-02-2017 9:00 |
Koniec konferencji | 01-03-2017 16:10 |
Cena | 3995zł |
Organizator | Blue Business Media Sp. z o.o. |
Tagi | Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017 |
Kontakt do organizatora | |
Rodzaj konferencji | konferencja płatna |
Typ konferencji | biznesowa |
Województwo | mazowieckie |
Miasto | Warszawa |
Adres | Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa |
Lokalizacja | Warszawa |
ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.