Szacowany na ponad 16 mld zł rynek dóbr luksusowych i premium w Polsce wykazuje się wysoką dynamiką wzrostu – zgodnie z prognozami do 2020 r. powiększy się o dalsze 30%. Jednocześnie już ponad milion Polaków zalicza się do grupy konsumentów zamożnych i bogatych a obserwacje rozwiniętych rynków Europy Zachodniej pokazują, że zarówno producenci jak i detaliści mają przed sobą wciąż wiele możliwości zwiększania udziału w rynku, wykorzystując potencjał digital i rosnący dobrobyt społeczeństwa.
Kluczem do osiągnięcia tego celu a zarazem największym wyzwaniem staje się dotarcie do Klienta zamożnego z właściwym przekazem i zbudowanie emocjonalnej, długofalowej relacji.
Jakie są więc jego oczekiwania? Na jakie komunikaty reaguje a jakie go zniechęcają? Jakimi kanałami do niego docierać? Jak odpowiednio wykorzystać potencjał digital?
Znajdź odpowiedzi i zainspiruj się z nami podczas Forum!
Forum Target: Klient Zamożny 2017 prelegenci
Forum Target: Klient Zamożny 2017 program 20.06
Inauguracja Forum i sesja networkingowa Anna Gapys, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
KIM JEST ZAMOŻNY KLIENT W POLSCE? UCHYLAMY RĄBKA TAJEMNICY BY POMÓC PAŃSTWU SPROSTAĆ JEGO WYSUBLIMOWANYM OCZEKIWANIOM
Portret polskiego Klienta zamożnego Case study private banking RAIFFEISEN POLBANK Barbara Stęchły, Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej, RAIFFEISEN POLBANK
Kolekcjonerki wrażeń, czyli konsumentki w świecie kosmetyków luksusowych Agnieszka Kowalewska, Project Manager, IQS, Magdalena Tędziagolska, Research Manager, IQS
DYSKUSJA PANELOWA I: Dlaczego Warszawa to nie Paryż czy Mediolan – podobieństwa i różnice rynków luksusowych w wybranych krajach Europy, perspektywy rozwoju rynku polskiego
Wśród uczestników panelu:
Złota rybka milionera, czyli czego pragną Ci, dla których to nie cena ma znaczenie Case study NOBLE CONCIERGE Edyta Brykała, Prezes Zarządu, NOBLE CONCIERGE (GRUPA GETIN NOBLE BANK)
MARKETING W SŁUŻBIE LUKSUSU! SKUTECZNE NARZĘDZIA, WŁAŚCIWY DOBÓR EMOCJI ORAZ ODPOWIEDNIA TREŚĆ DLA BUDOWY ZAANGAŻOWANIA KLIENTA ZAMOŻNEGO
Emocje, wartości, content - jak skutecznie budować niekwestionowany prestiż marek luksusowych Case study FERRARI, MASERATI Karolina Szulęcka, Dyrektor Marketingu, MASERATI PIETRZAK, FERRARI KATOWICE
Wysoko spersonalizowana komunikacja z ultrawymagającym klientem – jakiego rodzaju content jest najbardziej pożądany?
Klient który nie musi, a może – unikalne strategie i taktyki marketingowe angażujące Klienta zamożnego Case study POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY Arkadiusz Wojciechowski, Dyrektor Zarządzający, POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY
Case study CELIER AVIATION Krzysztof Wronowski, Co-Owner, Marketing Sales Commercial Director, CELIER AVIATION
INTERAKTYWNE SALONY DYSKUSYJNE – SESJA I
To spotkania w kameralnych grupach, dające możliwość przedyskutowania najbardziej nurtujących kwestii w gronie praktyków, oraz wypracowanie innowacyjnych rozwiązań gotowych do zaimplementowania w organizacji. Każdy uczestnik wybiera interesujący go temat. Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Produkt luksusowy jako wyzwanie dla marketera – czyli legenda, wartości, misja w praktyce Agnieszka Świst-Kamińska, Właściciel, SZKOŁA MĘSKIEGO STYLU
Ogrzać się w blasku luksusu – jak z powodzeniem wykorzystywać magię marek luksusowych w działaniach komunikacyjnych marki masowej
Komunikacja prawie 1 na 1 – zaawansowane wsparcie technologiczne dla stworzenia unikalnej więzi z Klientem zamożnym
INTERAKTYWNE SALONY DYSKUSYJNE – SESJA II
Koktajl – okazja do wspólnej integracji w nieformalnej atmosferze oraz luźnej wymiany nagromadzonych w ciągu dnia pomysłów, inspiracji i doświadczeń
Forum Target: Klient Zamożny 2017 program 21.06
Interaktywna gra na dobry początek drugiego dnia Forum Anna Gapys, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
LUKSUS IS IN THE AIR BUDOWANIE UNIKALNEGO CUSTOMER EXPERIENCE NA KAŻDYM ETAPIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI Z KLIENTEM ZAMOŻNYM
Działania lojalizujące w segmencie klientów zamożnych poprzez wdrożenie do obsługi klienta elementów filozofii Omotenashi Case study LEXUS Leszek Narowski, Dyrektor Zarządzający, LEXUS WARSZAWA
Budowanie wizerunku marki premium w niszy – zestaw praktycznych narzędzi Case study Hotel & Spa dla zwierząt BONE PET CLUB Aneta Cholewa, Właściciel, BONE PET CLUB
Unikalne metody budowania luksusowego wizerunku Case study QUALITY MISSALA Michał Missala, Współwłaściciel, QUALITY MISSALA
POŁĄCZMY SIŁY ALIANSE MAREK LUKSUSOWYCH I PREMIUM DLA UZYSKANIA EFEKTU SYNERGII
Partnerstwo marek luksusowych – jak marki wzajemnie mogą się „uwznioślić” Case study JAGUAR LAND ROVER Radosław Jurek, Marketing Manager, JAGUAR LAND ROVER POLSKA
DYSKUSJA PANELOWA: Marki luksusowe vs. marki premium a może nawet… marki masowe – czego możemy się wzajemnie od siebie nauczyć?
Wśród Uczestników panelu:
MINIMALIZACJA RYZYKA PRAWNEGO WOBEC SYTUACJI ZAGRAŻAJĄCYCH REPUTACJI MARKI ORAZ ODPOWIEDNIA OCHRONA DANYCH
Ochrona marki luksusowej i premium przed podróbkami i/lub produktami podobnymi – jak chronić jej unikalność? Agnieszka Przyborska-Bojanowska, Prawnik, Rzecznik Patentowy, KANCELARIA PRAWNO-PATENTOWA
DYSKUSJA PANELOWA: Integracja wysiłków dla kompleksowej ochrony prawnej marki luksusowej wobec współczesnych wyzwań
Wśród Uczestników panelu:
INSPIRATIONS SHOW! DLA LEPSZEJ NAWIGACJI W ŚWIECIE LUKSUSU!
Sesja okrągłych stolików dyskusyjnych w jednej sali – unikalne zestawy 10-minutowych inspiracji, dostarczających odpowiedzi na poszczególne wyzwania branży dóbr luksusowych w Polsce.
Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa
Początek konferencji | 26-06-2017 9:00 |
Koniec konferencji | 27-06-2017 16:00 |
Cena | 2495zł |
Organizator | Blue Business Media Sp. z o.o. |
Tagi | Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017 |
Kontakt do organizatora | |
Rodzaj konferencji | konferencja płatna |
Typ konferencji | biznesowa |
Województwo | mazowieckie |
Miasto | Warszawa |
Adres | Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa |
Lokalizacja | Warszawa |
ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.