Jak CRM może optymalnie modelować dane by dostarczać najwyższej jakości informacje, insighty i rekomendacje wspierające działania marketingu?
Jak tworzyć nowoczesny, skuteczny marketing oparty o dane, personalizację i potencjał technologii?
Jak zwiększać efektywność współpracy działów CRM i marketingu dla optymalizacji wyników kampanii komercyjnych?
Dołącz do naszej wyprawy po dziesiątki Inspiracji!
Forum CRM i Marketing 2017 tematy CRM
- Integracja środowisk, systemów i danych kluczem do nowoczesnej organizacji opartej na wiedzy
- Customer Intelligence – dane w centrum przy modelowaniu procesów marketingowych i sprzedażowych – od Customer Value przez Customer Journey do Customer Experience
- Customer Data Science w praktyce – od analizy kluczowych informacji do monetyzacji danych
- Nowoczesny lejek sprzedażowy w erze omnidata
- Nowoczesne narzędzia, odważne rozwiązania, skuteczne koncepcje – jak CRM może wspierać marketing 3.0
Forum CRM i Marketing 2017 tematy Marketing
- Transformacja cyfrowa w dziale marketingu gdzie leży potencjał, w co inwestować, jakie pułapki na nas czekają
- Strategie marketingowe oparte o dane trendy, best practice, czynniki sukcesu
- Personalizacja jak skutecznie wykorzystywać ten „megatrend” do budowania bliskich relacji z konsumentami oraz podnoszenia wyników kampanii komercyjnych
- Marketing a Omnichannel jak budować spójną i angażującą komunikację w wielu kanałach, wykorzystując wiedzę o kliencie
- Marketing + CRM = małżeństwo z rozsądku jak układać współpracę i wymianę informacji dla optymalizacji wyników komercyjnych
Forum CRM i Marketing 2017 prelegenci sesja plenarna data commercialization summit
- Paweł Słomiński trener medalistów igrzysk olimpijskich, mistrzów świata i Europy w pływaniu
- Norbert Biedrzycki VP Systems Integration CEE, Managing Director Poland, ATOS
- Jarosław Chudziak Wiceprezes Zarządu, ACCENTURE
- Krzysztof Bulaszewski Członek Zarządu, IBM POLSKA
- Iwona Szylar-Grząka Executive Director, SAS Polska
Forum CRM i Marketing 2017 prelegenci Ścieżka CRM
- Krzysztof Wnęk Dyrektor Zarządzający, GROUPON POLSKA
- Michał Bochnacki Dyrektor ds. Projektów CRM, ALIOR BANK
- Remigiusz Siudziński Head of Big Data, BURDA MEDIA POLSKA
- Wojciech Szmidt Dyrektor Departamentu Customer Intelligence, CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA
- Bartosz Brusiło Head of Shopper Insights, Analytics and Category Management, PEPSICO
- Jakub Synowiec Ekspert ds. Rozwoju w Departamencie CRM, mBANK
- Grzegorz Suszko Dyrektor ds. CRM i Programów Partnerskich w polskim oddziale, MASTERCARD EUROPE
- Maciej Skuz Dyrektor Wydziału CRM, NEST BANK
- Elżbieta Gierczyńska Customer Champion, AVIVA
- Mariusz Trejtowicz Head of User Intelligence, GRUPA ONET-RAS
- Marcin Nawrocki CRM Marketing Manager, WEARCO, ANSWEAR.COM
- Michał Kaczmarek CRM Manager, DOUGLAS POLSKA
- Mateusz Kowalski-Klein Marketing Automation Process Lead, 3M CEEMEA Digitial Resource Center
- Mirela Starosielec Menedżer ds. Modelowania i Zaawansowanych Analiz, ALIOR BANK
- Julian Głowniak Head of Business Support Systems, GRUPA POLPHARMA
- Maciej Klepacki Chief Operating Officer, EDIPRESSE POLSKA
- Adam Wysocki Managing Director, LVL UP MEDIA
- Piotr Depta Business Intelligence Manager, SANOFI PASTEUR
- Adam Tyszer Player Services Director, HUUUGE GAMES
- Paweł Dudek Członek Zarządu, EDC EXPERT DIRECT COMMUNICATION
- Katarzyna Ruś Sales & Marketing Manager, EDC EXPERT DIRECT COMMUNICATION
- Andrzej Czechowski Chief Data Officer, Business Intelligence Head, SAMSUNG
- Michał Krauze BDM (Big Data and Data Driven Business Models), T-MOBILE POLSKA
- Daniel Ślęzak Head of Data Protection and Risk Management/ Data Privacy Officer, T-MOBILE POLSKA
- Łukasz Kuc Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych, PKO BANK POLSKI
- Grzegorz Kamiński Dyrektor, Analityczne rozwiązania biznesowe, Predictive Solutions
Forum CRM i Marketing 2017 prelegenci Ścieżka Marketing
- Dorota Haller Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji, MEDICOVER
- Marcin Charkiewicz Head of Customer Testing Center Research & Development, Human & Technology Experience Lab, ORANGE
- Piotr Nagalski Marketing Director Consumer Central Europe, GOODYEAR DUNLOP TIRES POLSKA
- Agnieszka Getler-Kicman Head of Strategy & Insights, DANONE
- Monika Boroszewska Dyrektor Biura Aktywacji i Retencji Klientów, ALIOR BANK
- Justyna Dziegieć Head of e-Commerce Poland and Baltic, L’OREAL POLSKA
- Łukasz Wójcik Dyrektor Marketingu, MITSUBISHI MOTORS POLSKA
- Robert Dry International Marketing Manager, ex Coca-Cola HBC Poland
- Emil Kowalczyk Head of Advanced Networking Solutions Agency, ORANGE
- Anna Goworek Strategy & Insights Manager, ŻYWIEC ZDRÓJ
- Jarosław Miszczak Head of Client Service, BLUERANK
- Anna Święcicka Ekspert Marketingu, ex-DOUGLAS POLSKA
- Magdalena Staszczyk e-Commerce Manager, TOUS POLSKA
- Piotr Depta Business Intelligence Manager, SANOFI PASTEUR
- Martyna Tarnawska Digital Marketing Consultant, SOCJOMANIA
- dr Przemysław Tomczyk Adiunkt w Katedrze Marketingu, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO
- Dorota Peretiatkowicz Business Unit Manager, IQS
Forum CRM i Marketing 2017 program 4.10
Czy sukces można dziś precyzyjnie wyliczyć i zaprojektować, czyli o przekraczaniu barier ciała i umysłu dzięki wykorzystaniu danych Paweł Słomiński, TRENER MEDALISTÓW IGRZYSK OLIMPIJSKICH, MISTRZÓW ŚWIATA I EUROPY W PŁYWANIU
- Programowanie obciążeń treningowych i możliwości ludzkiego organizmu w kontekście wyniku sportowego
- Analiza przeciwnika podstawą sukcesu
- Umysł czy ciało - co decyduje o zwycięstwie
Dyskusja panelowa: Wzrost biznesu opartego o dane w erze człowieka rozszerzonego
- Data driven thinking” w organizacji – na jakim jesteśmy etapie implementacji w Polsce vs Świat?
- To dane decydują o przetrwaniu – humanistyczny kontekst danych
- Przyszłość już tutaj jest – jak na podstawie danych prognozować to, co zdarzy się jutro
- Czas na futurologię – czwarta rewolucja – co dalej?
Wśród uczestników dyskusji:
- Iwona Szylar-Grząka, Executive Director, SAS POLSKA
- Norbert Biedrzycki, VP Systems Integration CEE, Managing Director Poland, ATOS
- Jarosław Chudziak, Wiceprezes Zarządu, ACCENTURE
- Krzysztof Bulaszewski, Członek Zarządu, IBM POLSKA
Rewolucja digitalowa w organizacji i co dalej – jak stworzyć jeszcze lepsze doświadczenie klienta dzięki zaawansowanemu wykorzystaniu danych oraz nowym technologiom
Ścieżka CUSTOMER INTELLIGENCE
- Jak połączyć narzędzia segmentacji z modelami skłonnościowymi w strategii x-sell? Zastosowanie w praktyce na przykładzie klientów sprzedaży ratalnej
- Text Mining – w poszukiwaniu dodatkowych danych zwiększających jakość modeli predykcyjnych
- Jak dzięki modelom predykcyjnym zoptymalizować czas i koszty – praktyczne wdrożenia zaawansowanych rozwiązań, które dają lepsze efekty niż dotychczas
- Jak wykryć zmiany w stopniu satysfakcji klienta, by móc wpłynąć na jego zachowanie i go zlojalizować
- Strategiczne podejście do klienta – jak przełożyć wiedzę o konsumentach na komunikację, która pozwoli wpłynąć na większe zaangażowanie klienta w relację z firmą
Ścieżka CRM INTEGRATED
- Customer Data Science, czyli jak zdobyć i utrzymać klienta przy użyciu danych
- Wyzwania i ograniczenia łączenia danych online i offline. Online jako komponent zintegrowanej komunikacji
- Wdrożenie Data Management Platform – zło konieczne a może nowa możliwość dla biznesu by jeszcze lepiej tworzyć ofertę szytą na miarę
- Zlikwidujmy silosy – w jaki sposób efektywnie wymieniać się danymi gromadzonymi w organizacji
Ścieżka TRANSFORMACJA DZIAŁU MARKETINGU W DOBIE CYFROWEJ REWOLUCJI
- Data driven marketing - moda czy konieczność, sztuka czy nauka?
- How does the digital revolution now change the approach to marketing
DATABASE(D) MARKETING STRATEGIES
- „Quo vadis ICT - czyli co zmienia data driven thinking i dialog z Klientem w biznesie”
- "Are you talking to me?" Czy mówimy o tym, o czym chcą usłyszeć konsumenci?
PERSONAL(IZED) DIALOGUE
- Troje to już tłum. Obalamy mit: segmentacja to nie personalizacja!
- Personalizacja w działaniach retencyjnych – czy różnicowanie oferty w zależności od wartości klienta działa?
Forum CRM i Marketing 2017 program 5.10
Ścieżka CUSTOMER OMNIDATA
ZARZĄDZANIE BAZĄ KLIENTÓW W ERZE HYPERDATA
- Praktyczne podejście do zarządzania bazą klientów w realiach Nowej Gospodarki
- Pełne zrozumienie klienta – w jaki sposób wykorzystując dostępne dane zbudować organizację nastawioną na współpracę z klientami
- Zarządzanie sprzedażą omnichannel z wykorzystaniem CRM oraz platformy real-time marketing
- Optymalizacja działań sprzedażowych w świecie offline
DANE W SŁUŻBIE DZIAŁÓW KOMERCYJNYCH
- Przyczyny decyzji zakupowych
- Kryteria selekcji, modele predykcyjne – jak dopasować grupę docelową do kampanii CRM
- Jak wykorzystywać dane z digitalu płynące do organizacji – wdrożenie marketing automation i badanie jego wpływu na proces zakupu oraz efektywność sprzedaży
- Jak osiągnąć 50% response rate i zwiększyć efektywność działań marketingowych łącząc online z offlinem - wybrane przyklady z regionu CEE
- Jak wykorzystać dane klientów do podnoszenia efektywności marketingu i sprzedaży firmy B2B w modelu indirect
Ścieżka MARKETING TO INDIVIDUALS
HIPERPERSONALIZACJA W PRAKTYCE
- Wzmocnienie dialogu z klientem poprzez wykorzystanie technik personalizacji komunikatu marketingowego online
- Insight, który pomoże zrozumieć klienta – gdzie szukać inspiracji do personalizacji contentowej
DON’T PUSH -> PULL, CZYLI WYWAŻONA PERSONALIZACJA
- Sprawić aby klient kupił produkt, jednocześnie nie zasypując go informacjami – sztuka równowagi w marketingu
- Sprawić aby klient kupił produkt, jednocześnie nie zasypując go informacjami – sztuka równowagi w marketingu
- Nasza kampania w social media – czy rzeczywiście proponujemy produkt, którego klient oczekuje?
- Don’t push, czyli spotkanie z konsumentem „twarzą w twarz”
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa