Forum CRM i Marketing 2017

Jak CRM może optymalnie modelować dane by dostarczać najwyższej jakości informacje, insighty i rekomendacje wspierające działania marketingu?

Jak tworzyć nowoczesny, skuteczny marketing oparty o dane, personalizację i potencjał technologii?

Jak zwiększać efektywność współpracy działów CRM i marketingu dla optymalizacji wyników kampanii komercyjnych?

Dołącz do naszej wyprawy po dziesiątki Inspiracji!

Forum CRM i Marketing 2017  tematy CRM

  • Integracja środowisk, systemów i danych kluczem do nowoczesnej organizacji opartej na wiedzy
  • Customer Intelligence – dane w centrum przy modelowaniu procesów marketingowych i sprzedażowych – od Customer Value przez Customer Journey do Customer Experience
  • Customer Data Science w praktyce – od analizy kluczowych informacji do monetyzacji danych
  • Nowoczesny lejek sprzedażowy w erze omnidata
  • Nowoczesne narzędzia, odważne rozwiązania, skuteczne koncepcje – jak CRM może wspierać marketing 3.0

Forum CRM i Marketing 2017 tematy Marketing

  • Transformacja cyfrowa w dziale marketingu gdzie leży potencjał, w co inwestować, jakie pułapki na nas czekają
  • Strategie marketingowe oparte o dane trendy, best practice, czynniki sukcesu
  • Personalizacja jak skutecznie wykorzystywać ten „megatrend” do budowania bliskich relacji z konsumentami oraz podnoszenia wyników kampanii komercyjnych
  • Marketing a Omnichannel jak budować spójną i angażującą komunikację w wielu kanałach, wykorzystując wiedzę o kliencie
  • Marketing + CRM = małżeństwo z rozsądku jak układać współpracę i wymianę informacji dla optymalizacji wyników komercyjnych

 

 

Forum CRM i Marketing 2017 prelegenci  sesja plenarna data commercialization summit

  • Paweł Słomiński trener medalistów igrzysk olimpijskich, mistrzów świata i Europy w pływaniu
  • Norbert Biedrzycki VP Systems Integration CEE, Managing Director Poland, ATOS
  • Jarosław Chudziak Wiceprezes Zarządu, ACCENTURE
  • Krzysztof Bulaszewski Członek Zarządu, IBM POLSKA
  • Iwona Szylar-Grząka Executive Director, SAS Polska

Forum CRM i Marketing 2017 prelegenci  Ścieżka CRM

  • Krzysztof Wnęk Dyrektor Zarządzający, GROUPON POLSKA
  • Michał Bochnacki Dyrektor ds. Projektów CRM, ALIOR BANK
  • Remigiusz Siudziński Head of Big Data, BURDA MEDIA POLSKA
  • Wojciech Szmidt Dyrektor Departamentu Customer Intelligence, CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA
  • Bartosz Brusiło Head of Shopper Insights, Analytics and Category Management, PEPSICO
  • Jakub Synowiec Ekspert ds. Rozwoju w Departamencie CRM, mBANK
  • Grzegorz Suszko Dyrektor ds. CRM i Programów Partnerskich w polskim oddziale, MASTERCARD EUROPE
  • Maciej Skuz Dyrektor Wydziału CRM, NEST BANK
  • Elżbieta Gierczyńska Customer Champion, AVIVA
  • Mariusz Trejtowicz Head of User Intelligence, GRUPA ONET-RAS
  • Marcin Nawrocki CRM Marketing Manager, WEARCO, ANSWEAR.COM
  • Michał Kaczmarek CRM Manager, DOUGLAS POLSKA
  • Mateusz Kowalski-Klein Marketing Automation Process Lead, 3M CEEMEA Digitial Resource Center
  • Mirela Starosielec Menedżer ds. Modelowania i Zaawansowanych Analiz, ALIOR BANK
  • Julian Głowniak Head of Business Support Systems, GRUPA POLPHARMA
  • Maciej Klepacki Chief Operating Officer, EDIPRESSE POLSKA
  • Adam Wysocki Managing Director, LVL UP MEDIA
  • Piotr Depta Business Intelligence Manager, SANOFI PASTEUR
  • Adam Tyszer Player Services Director, HUUUGE GAMES
  • Paweł Dudek Członek Zarządu, EDC EXPERT DIRECT COMMUNICATION
  • Katarzyna Ruś Sales & Marketing Manager, EDC EXPERT DIRECT COMMUNICATION
  • Andrzej Czechowski Chief Data Officer, Business Intelligence Head, SAMSUNG
  • Michał Krauze BDM (Big Data and Data Driven Business Models), T-MOBILE POLSKA
  • Daniel Ślęzak Head of Data Protection and Risk Management/ Data Privacy Officer, T-MOBILE POLSKA
  • Łukasz Kuc Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych, PKO BANK POLSKI
  • Grzegorz Kamiński Dyrektor, Analityczne rozwiązania biznesowe, Predictive Solutions

Forum CRM i Marketing 2017 prelegenci  Ścieżka Marketing

  • Dorota Haller Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji, MEDICOVER
  • Marcin Charkiewicz Head of Customer Testing Center Research & Development, Human & Technology Experience Lab, ORANGE
  • Piotr Nagalski Marketing Director Consumer Central Europe, GOODYEAR DUNLOP TIRES POLSKA
  • Agnieszka Getler-Kicman Head of Strategy & Insights, DANONE
  • Monika Boroszewska Dyrektor Biura Aktywacji i Retencji Klientów, ALIOR BANK
  • Justyna Dziegieć Head of e-Commerce Poland and Baltic, L’OREAL POLSKA
  • Łukasz Wójcik Dyrektor Marketingu, MITSUBISHI MOTORS POLSKA
  • Robert Dry International Marketing Manager, ex Coca-Cola HBC Poland
  • Emil Kowalczyk Head of Advanced Networking Solutions Agency, ORANGE
  • Anna Goworek Strategy & Insights Manager, ŻYWIEC ZDRÓJ
  • Jarosław Miszczak Head of Client Service, BLUERANK
  • Anna Święcicka Ekspert Marketingu, ex-DOUGLAS POLSKA
  • Magdalena Staszczyk e-Commerce Manager, TOUS POLSKA
  • Piotr Depta Business Intelligence Manager, SANOFI PASTEUR
  • Martyna Tarnawska Digital Marketing Consultant, SOCJOMANIA
  • dr Przemysław Tomczyk Adiunkt w Katedrze Marketingu, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO
  • Dorota Peretiatkowicz Business Unit Manager, IQS

Forum CRM i Marketing 2017 program 4.10

Czy sukces można dziś precyzyjnie wyliczyć i zaprojektować, czyli o przekraczaniu barier ciała i umysłu dzięki wykorzystaniu danych Paweł Słomiński, TRENER MEDALISTÓW IGRZYSK OLIMPIJSKICH, MISTRZÓW ŚWIATA I EUROPY W PŁYWANIU

  • Programowanie obciążeń treningowych i możliwości ludzkiego organizmu w kontekście wyniku sportowego
  • Analiza przeciwnika podstawą sukcesu
  • Umysł czy ciało - co decyduje o zwycięstwie

Dyskusja panelowa: Wzrost biznesu opartego o dane w erze człowieka rozszerzonego

  • Data driven thinking” w organizacji – na jakim jesteśmy etapie implementacji w Polsce vs Świat?
  • To dane decydują o przetrwaniu – humanistyczny kontekst danych
  • Przyszłość już tutaj jest – jak na podstawie danych prognozować to, co zdarzy się jutro
  • Czas na futurologię – czwarta rewolucja – co dalej?

Wśród uczestników dyskusji:

  • Iwona Szylar-Grząka, Executive Director, SAS POLSKA
  • Norbert Biedrzycki, VP Systems Integration CEE, Managing Director Poland, ATOS
  • Jarosław Chudziak, Wiceprezes Zarządu, ACCENTURE
  • Krzysztof Bulaszewski, Członek Zarządu, IBM POLSKA

Rewolucja digitalowa w organizacji i co dalej – jak stworzyć jeszcze lepsze doświadczenie klienta dzięki zaawansowanemu wykorzystaniu danych oraz nowym technologiom

Ścieżka CUSTOMER INTELLIGENCE

  • Jak połączyć narzędzia segmentacji z modelami skłonnościowymi w strategii x-sell? Zastosowanie w praktyce na przykładzie klientów sprzedaży ratalnej
  • Text Mining – w poszukiwaniu dodatkowych danych zwiększających jakość modeli predykcyjnych
  • Jak dzięki modelom predykcyjnym zoptymalizować czas i koszty – praktyczne wdrożenia zaawansowanych rozwiązań, które dają lepsze efekty niż dotychczas
  • Jak wykryć zmiany w stopniu satysfakcji klienta, by móc wpłynąć na jego zachowanie i go zlojalizować
  • Strategiczne podejście do klienta – jak przełożyć wiedzę o konsumentach na komunikację, która pozwoli wpłynąć na większe zaangażowanie klienta w relację z firmą

Ścieżka  CRM INTEGRATED

  • Customer Data Science, czyli jak zdobyć i utrzymać klienta przy użyciu danych
  • Wyzwania i ograniczenia łączenia danych online i offline. Online jako komponent zintegrowanej komunikacji
  • Wdrożenie Data Management Platform – zło konieczne a może nowa możliwość dla biznesu by jeszcze lepiej tworzyć ofertę szytą na miarę
  • Zlikwidujmy silosy – w jaki sposób efektywnie wymieniać się danymi gromadzonymi w organizacji

Ścieżka TRANSFORMACJA DZIAŁU MARKETINGU W DOBIE CYFROWEJ REWOLUCJI

  • Data driven marketing - moda czy konieczność, sztuka czy nauka?
  • How does the digital revolution now change the approach to marketing

DATABASE(D) MARKETING STRATEGIES

  • „Quo vadis ICT - czyli co zmienia data driven thinking i dialog z Klientem w biznesie”
  • "Are you talking to me?" Czy mówimy o tym, o czym chcą usłyszeć konsumenci?

PERSONAL(IZED) DIALOGUE

  • Troje to już tłum. Obalamy mit: segmentacja to nie personalizacja!
  • Personalizacja w działaniach retencyjnych – czy różnicowanie oferty w zależności od wartości klienta działa?

Forum CRM i Marketing 2017 program 5.10

Ścieżka CUSTOMER OMNIDATA

ZARZĄDZANIE BAZĄ KLIENTÓW W ERZE HYPERDATA

  • Praktyczne podejście do zarządzania bazą klientów w realiach Nowej Gospodarki
  • Pełne zrozumienie klienta – w jaki sposób wykorzystując dostępne dane zbudować organizację nastawioną na współpracę z klientami
  • Zarządzanie sprzedażą omnichannel z wykorzystaniem CRM oraz platformy real-time marketing
  • Optymalizacja działań sprzedażowych w świecie offline

DANE W SŁUŻBIE DZIAŁÓW KOMERCYJNYCH

  • Przyczyny decyzji zakupowych
  • Kryteria selekcji, modele predykcyjne – jak dopasować grupę docelową do kampanii CRM
  • Jak wykorzystywać dane z digitalu płynące do organizacji – wdrożenie marketing automation i badanie jego wpływu na proces zakupu oraz efektywność sprzedaży
  • Jak osiągnąć 50% response rate i zwiększyć efektywność działań marketingowych łącząc online z offlinem - wybrane przyklady z regionu CEE
  • Jak wykorzystać dane klientów do podnoszenia efektywności marketingu i sprzedaży firmy B2B w modelu indirect

Ścieżka MARKETING TO INDIVIDUALS

HIPER­PERSONALIZACJA W PRAKTYCE

  • Wzmocnienie dialogu z klientem poprzez wykorzystanie technik personalizacji komunikatu marketingowego online
  • Insight, który pomoże zrozumieć klienta – gdzie szukać inspiracji do personalizacji contentowej

DON’T PUSH -> PULL, CZYLI WYWAŻONA PERSONALIZACJA

  • Sprawić aby klient kupił produkt, jednocześnie nie zasypując go informacjami – sztuka równowagi w marketingu
  • Sprawić aby klient kupił produkt, jednocześnie nie zasypując go informacjami – sztuka równowagi w marketingu
  • Nasza kampania w social media – czy rzeczywiście proponujemy produkt, którego klient oczekuje?
  • Don’t push, czyli spotkanie z konsumentem „twarzą w twarz”

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Szczegóły

Początek konferencji 04-10-2017 9:00
Koniec konferencji 05-10-2017 16:05
Cena 1795zł
Organizator Blue Business Media Sp. z o.o.
Tagi Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017
Kontakt do organizatora

http://cee-bi.com/crm-m/

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
1795zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.