Forum Marketingu Nowe technologie w marketingu sztuczna inteligencja (AI), rozszerzona rzeczywistość (VRr), technologie kognitywne 2017

Forum Marketingu Nowe technologie w marketingu sztuczna inteligencja (AI), rozszerzona rzeczywistość (VRr), technologie kognitywne 2017 program

Wykład: Internet w zarządzaniu wartością klienta dr Tymoteusz Doligalski SGH, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej

  • Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. W czasie wystąpienia przedstawiona zostanie charakterystyka zarządzania wartością klienta. Omówiony będzie również model prezentujący jak rozwijać relacje z klientami w Internecie, aby prowadziło to do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy.

Wykład i dyskusja: Sztuczna inteligencja (A.I.) w marketingu i w biznesie Tomasz Wesołowski

  • Historia sztucznej inteligencji
  • W jakim miejscu jesteśmy obecnie, a gdzie będziemy za kilka lat
  • Skąd tak nagłe zainteresowanie sztuczną inteligencją
  • Przykłady zastosowań A.I.
  • Wyzwania i ograniczenia „inteligentnych” maszyn

Wykład i dyskusja: Marketing i promocje z wykorzystaniem V.R. (Zaproszenie skierowano do Artur Kurasiński )

Wykład: Zarządzanie głosem klienta Marta Bryła – Gozdyra, (SWPS)

  • Co mają wspólnego emocje klienta z wynikami firmy?
  • Przetwarzanie "zwykłych" danych osobowych.
  • Jakie korzyści niesie za sobą spojrzenie na klienta z perspektywy jego Customer Journey?
  • Customer experience i zarządzanie informacją zwrotną od klienta sposobem na ciągłe doskonalenie i budowanie przewagi konkurencyjnej firmy.
  • Stworzenie właściwych mechanizmów pozyskiwania informacji zwrotnych
  • Źródła informacji zwrotnych od klienta – zbieranie informacji w modelu Omnichannel
  • Co ma wspólnego pracownik z klientem i dlaczego powinniśmy go wysłuchać
  • Zarządzanie głosem klienta na customer journey
  • Budowanie odpowiedzialności i zaangażowania w organizacji na jej różnych poziomach
  • Dopasowanie sposobu zbierania informacji do piramidy potrzeb klienta (Promise Index, Effort Score, NPS, Advocacy Gap, FCR, C-SAT I inne)
  • Model Close the Loop jako sposób na zarządzanie doświadczeniem klienta i doskonalenie organizacji.
  • Dostosowanie raportowania do różnych poziomów w organizacji, powiązanie głosu klienta z wynikami biznesowymi
  • Właściwa komunikacja źródłem pozytywnych zmian w zarządzaniu głosem klienta
  • W jaki sposób współczesne rozwiązania technologiczne voice of customer pomagają zbierać i zarządzać informacjami od klientów.
  • Dobre i złe praktyki w zarządzaniu głosem klienta.

Wykład i dyskusja: Czy nowe technologie w marketingu wpływają na zmiany w jego efektywności i na zachowania klientów Artur Maciorowski

  • nowe technologie a ewolucja konsumenta
  • digital i analityka online - nowe mierniki, nowe wskaźniki, nowe narzędzia.
  • personalizacja, targetowanie i automatyzacja - jak zmienia się aktywność marketignowa w kontekście zmian
  • 5 trendów i mikrotrendów, które wpływają na relacje konsument - marketer
  • jak zmienia się krajobraz e-marketingu w perspektywie najbliższych 3 lat

Forum Marketingu Nowe technologie w marketingu sztuczna inteligencja (AI), rozszerzona rzeczywistość (VRr), technologie kognitywne 2017 prelegenci

  • Marta Bryła – Gozdyra Posiada 19-to letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta.
  • Tymoteus Doligalski  Adiunkt w Zakładzie e-Biznesu SGH. Autor publikacji z zakresu marketingu internetowego i zarządzania wartością klienta, m.in. pozycji "Internet w zarządzaniu wartością klienta" oraz "Modele biznesu w Internecie".
  • Artur Maciorowski Niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe, wspiera firmy w planowaniu promocji sprzedaży i reklamy online. Współautor poradnika C.H.Beck na temat E-commerce, autor książki „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online” oraz "Skuteczny e-mail marketing".
  • Tomasz Wesołowski CEO & co-founder w 2040.io W branży internetowej działa od 2000 roku, m.in. jako założyciel i dyrektor zarządzający Empathy Internet Software House, a następnie członek zarządu w Grupie Unity (odpowiedzialny za pion marketingu i komunikacji oraz HR).

Szczegóły

Początek konferencji 27-09-2017 10:00
Koniec konferencji 27-09-2017 17:00
Cena 550zł
Organizator Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Tagi Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017
Kontakt do organizatora

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/fmai/index.php

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
550zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.