Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2018

Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2018 agenda

BLOK A: PR i Marketing – na drodze profesjonalizacji w sporcie

  • Re-branding w sporcie – szanse i zagrożenia dla marki sportowej.
  • Marketing doświadczeń - zwiąż kibica sportowego ze swoją marką.
  • Cyfrowe zaangażowanie kibica - Mateusz Glapiński, Marketing Manager w Tellyo.
  • Digital media w sporcie - jak to robią najlepsi, jak mogą to robić wszyscy.

BLOK B: Sponsoring - profesjonalne wsparcie, zoptymalizowany zysk

  • Moc danych konsumenckich: budowanie nowej generacji sponsoringu sportu.
  • Sponsoring sportu drogą do zdobycia nowego klienta.
  • Nowe trendy w sponsoringu sportowym - Jeremy Edwards, Director Of Content w Activative.
  • 360 stopni wokół zawodnika i drużyny – bądź gotowy na przyszłość - Achim Ittner, Global Business Development Sports w SAP.

BLOK C: Nowoczesne zarządzanie sportem w miastach i regionach

  • Opłacalność dużych imprez sportowych - jak czerpać korzyści ekonomiczne, społeczne, wizerunkowe i promocyjne.
  • Nowoczesne technologie na stadionie - jak zaangażować kibica - Gordon Campbell, Co-CEO w Stadia Solutions Ltd.
  • Jak zbudować sportową markę regionu wykorzystując wydarzenia, kluby sportowe oraz mieszkańców - Kamil Koniuszewski, Gdański Ośrodek Sportu; Marek Urbaniak, Gdyńskie Centrum Sportu.
  • Jak zadbać o bezpieczeństwo przy organizacji wydarzeń sportowych.

BLOK D: Nowe trendy na światowym rynku sportowym

  • Jak wykreować produkt sportowy?
  • Kim jest fan esportu i jak wpływa na rynek i marki? - Adrian Kostrzębski, PR & Sales Director w Turtle Entertainment Polska
  • Współpraca influencerów z markami sportowymi - Kamil Bolek, Dyrektor Marketingu w LifeTube.
  • Esport jako narzędzie komunikacji sponsora - Krzysztof Stypułkowski, Chief Executive Officer w Fantasy EXP

Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2018 prelegenci

  • Achim Ittner Global Business Development Sports w SAP
  • Jeremy Edwards Director Of Content w Activative
  • Gordon Campbell Co-CEO w Stadia Solutions Ltd
  • Kamil Bolek Dyrektor Marketingu w LifeTube
  • Kamil Koniuszewski Zastępca dyrektora w Gdańskim Ośrodku Sportu
  • Marek Urbaniak Inspektor Działu Promocji w Gdyńskim Centrum Sportu
  • Mateusz Glapiński Marketing Manager w Tellyo
  • Krzysztof Stypułkowski Chief Executive Officer w Fantasy EXPO
  • Adrian Kostrzębski PR & Sales Director w Turtle Entertainment Polska

Polski Komitet Olimpijski PKOl, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa

Szczegóły

Początek konferencji 22-03-2018 9:45
Koniec konferencji 22-03-2018 16:30
Cena 399zł
Organizator SportWin
Tagi Konferencja marketingowa 2018, konferencja biznesowa 2018, konferencja Warszawa 2018
Kontakt do organizatora

http://www.sportbizforum.com/pl/#informacje

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres Polski Komitet Olimpijski PKOl, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
399zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.