Forum Target: Klient Zamożny 2017

Szacowany na ponad 16 mld zł rynek dóbr luksusowych i premium w Polsce wykazuje się wysoką dynamiką wzrostu – zgodnie z prognozami do 2020 r. powiększy się o dalsze 30%. Jednocześnie już ponad milion Polaków zalicza się do grupy konsumentów zamożnych i bogatych a obserwacje rozwiniętych rynków Europy Zachodniej pokazują, że zarówno producenci jak i detaliści mają przed sobą wciąż wiele możliwości zwiększania udziału w rynku, wykorzystując potencjał digital i rosnący dobrobyt społeczeństwa.

Kluczem do osiągnięcia tego celu a zarazem największym wyzwaniem staje się dotarcie do Klienta zamożnego z właściwym przekazem i zbudowanie emocjonalnej, długofalowej relacji.

Jakie są więc jego oczekiwania? Na jakie komunikaty reaguje a jakie go zniechęcają? Jakimi kanałami do niego docierać? Jak odpowiednio wykorzystać potencjał digital?

Znajdź odpowiedzi i zainspiruj się z nami podczas Forum!

Forum Target: Klient Zamożny 2017 prelegenci

  • Karolina Szulęcka Marketing Director MASERATI PIETRZAK, FERRARI KATOWICE
  • Karolina Paszkiewicz PR & Marketing Director STOCZNIA JACHTOWA SUNREEF YACHTS
  • Krzysztof Wronowski Co-Owner, Marketing Sales Commercial Director CELIER AVIATION
  • Edyta Brykała Prezes Zarządu NOBLE CONCIERGE (GRUPA GETIN NOBLE BANK)
  • Leszek Narowski Dyrektor Zarządzający LEXUS WARSZAWA
  • Arkadiusz Wojciechowski Dyrektor Zarządzający POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY
  • Barbara Stęchły Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej RAIFFEISEN POLBANK
  • Michał Missala Współwłaściciel QUALITY MISSALA
  • Radosław Jurek Marketing Manager JAGUAR LAND ROVER
  • Joanna Pustkowska Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej YES BIŻUTERIA
  • Aneta Cholewa Owner BONE PET CLUB
  • Joanna Gęga Kierownik Zespołu ds. Własności Intelektualnej GRUPA ALLEGRO
  • Jakub Sotowicz Project Manager NOBLE CONCIERGE
  • Michał Cylwik Założyciel i Właściciel LUXURY PRODUCTS, LUXURY BLOG, LUXURY CERTIFICATE
  • Wioletta Wichowska  Marekting Manager KLINIKA LA PERLA
  • Marta Siembab jedyny w Polsce senselier, profesjonalny trener zapachowy, założycielka pracowni Senselier, współzałożycielka Olff - pierwszego polskiego studia sense brandingu
  • Maciej Kawecki artysta i designer, właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg, współzałożyciell Olff - pierwszego polskiego studia sense brandingu
  • Agnieszka Świst-Kamińska Właściciel SZKOŁA MĘSKIEGO STYLU
  • Agnieszka Kowalewska Project Manager IQS
  • Agnieszka Przyborska-Bojanowska Prawnik, Rzecznik Patentowy KANCELARIA PRAWNO-PATENTOWA
  • Adam Chmielewski Współwłaściciel, Dyrektor Zarządzający EXPEN
  • Magdalena Tędziagolska Research Manager IQS

Forum Target: Klient Zamożny 2017 program 20.06

Inauguracja Forum i sesja networkingowa Anna Gapys, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

KIM JEST ZAMOŻNY KLIENT W POLSCE? UCHYLAMY RĄBKA TAJEMNICY BY POMÓC PAŃSTWU SPROSTAĆ JEGO WYSUBLIMOWANYM OCZEKIWANIOM

Portret polskiego Klienta zamożnego Case study private banking RAIFFEISEN POLBANK Barbara Stęchły, Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej, RAIFFEISEN POLBANK

  • Kto to jest Klient zamożny
  • Oczekiwania odnośnie sposobu i częstotliwości komunikacji
  • Stereotypy odnośnie polskiego luksusu oraz najzamożniejszych Polaków
  • Złota rada na podsumowanie

Kolekcjonerki wrażeń, czyli konsumentki w świecie kosmetyków luksusowych Agnieszka Kowalewska, Project Manager, IQS, Magdalena Tędziagolska, Research Manager, IQS

  • Związki konsumentek z markami kosmetyków luksusowych
  • "Podróż zakupowa" - proces decyzyjny w zakupach kosmetyków luksusowych
  • Miejsca styku (i iskrzenia) z markami luksusowymi
  • Złota rada na podsumowanie

DYSKUSJA PANELOWA I: Dlaczego Warszawa to nie Paryż czy Mediolan – podobieństwa i różnice rynków luksusowych w wybranych krajach Europy, perspektywy rozwoju rynku polskiego

  • Specyficzne uwarunkowania rynku dóbr luksusowych i premium w Polsce
  • Obraz konsumenta dóbr luksusowych – świadomość, nawyki, oczekiwania
  • Perspektywy dla rynku i wizja jego rozwoju w ciągu najbliższych 5 i 10 lat

Wśród uczestników panelu:

  • Karolina Paszkiewicz, Dyrektor PR i Marketingu, STOCZNIA JACHTOWA SUNREEF YACHTS
  • Joanna Pustkowska, Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej, YES BIŻUTERIA
  • Karolina Szulęcka, Dyrektor Marketingu, MASERATI PIETRZAK, FERRARI KATOWICE

Złota rybka milionera, czyli czego pragną Ci, dla których to nie cena ma znaczenie Case study NOBLE CONCIERGE Edyta Brykała, Prezes Zarządu, NOBLE CONCIERGE (GRUPA GETIN NOBLE BANK)

  • Nowy wymiar luksusu – czas wolny i czas z rodziną
  • Koszyk zakupów zamożnych – case study – wybór zlecanych zakupów i usług
  • Zmiana orientacji usług premium na marketing doświadczeń i utrzymanie lojalności klienta
  • Złota rada na podsumowanie

MARKETING W SŁUŻBIE LUKSUSU! SKUTECZNE NARZĘDZIA, WŁAŚCIWY DOBÓR EMOCJI ORAZ ODPOWIEDNIA TREŚĆ DLA BUDOWY ZAANGAŻOWANIA KLIENTA ZAMOŻNEGO

Emocje, wartości, content - jak skutecznie budować niekwestionowany prestiż marek luksusowych Case study FERRARI, MASERATI Karolina Szulęcka, Dyrektor Marketingu, MASERATI PIETRZAK, FERRARI KATOWICE

  • Mit założyciela – co jeśli go brak?
  • Ponadczasowy wizerunek marek – jak go budować i skutecznie podtrzymywać
  • Wartości istotne w świecie zamożnych Milenialsów i bogatszych seniorów – jak z nich korzystać?

Wysoko spersonalizowana komunikacja z ultrawymagającym klientem – jakiego rodzaju content jest najbardziej pożądany?

Klient który nie musi, a może – unikalne strategie i taktyki marketingowe angażujące Klienta zamożnego Case study POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY Arkadiusz Wojciechowski, Dyrektor Zarządzający, POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY

  • Potencjał i perspektywy rozwoju rynku nieruchomości premium i luksusowych w Polsce vs kraje zachodnie – wyniki badań własnych
  • Styl życia HNWI i UHNWI – ilu i jakich mamy w Polsce milionerów
  • Rola relacji i emocji w działaniach marketingowych na rynku nieruchomości premium i luksusowych – przykłady

Case study CELIER AVIATION Krzysztof Wronowski, Co-Owner, Marketing Sales Commercial Director, CELIER AVIATION

INTERAKTYWNE SALONY DYSKUSYJNE – SESJA I

To spotkania w kameralnych grupach, dające możliwość przedyskutowania najbardziej nurtujących kwestii w gronie praktyków, oraz wypracowanie innowacyjnych rozwiązań gotowych do zaimplementowania w organizacji. Każdy uczestnik wybiera interesujący go temat. Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

  • Skuteczne wykorzystanie sense brandingu do budowy unikalnego i polisensualnego doświadczenia Klienta zamożnego    Marta Siembab – jedyny w Polsce senselier, profesjonalny trener zapachowy, założycielka pracowni Senselier, współzałożycielka Olff – pierwszego polskiego studia sense brandingu    Maciej Kawecki – artysta i designer, właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg, współzałożyciel Olff – pierwszego polskiego studia sense brandingu

Produkt luksusowy jako wyzwanie dla marketera – czyli legenda, wartości, misja w praktyce    Agnieszka Świst-Kamińska, Właściciel, SZKOŁA MĘSKIEGO STYLU

  • Tworzenie skutecznej sprzedażowo kampanii internetowej produktów luksusowych
  • Działania wspierające kampanie internetowe
  • Możliwości weryfikacji skuteczności działań marketingowych
  • Obecne trendy wśród marek luksusowych – wybór najciekawszych kampanii
  • Błędy komunikacyjne marek luksusowych

Ogrzać się w blasku luksusu – jak z powodzeniem wykorzystywać magię marek luksusowych w działaniach komunikacyjnych marki masowej

Komunikacja prawie 1 na 1 – zaawansowane wsparcie technologiczne dla stworzenia unikalnej więzi z Klientem zamożnym

INTERAKTYWNE SALONY DYSKUSYJNE – SESJA II

Koktajl – okazja do wspólnej integracji w nieformalnej atmosferze oraz luźnej wymiany nagromadzonych w ciągu dnia pomysłów, inspiracji i doświadczeń

Forum Target: Klient Zamożny 2017 program 21.06

Interaktywna gra na dobry początek drugiego dnia Forum Anna Gapys, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

LUKSUS IS IN THE AIR BUDOWANIE UNIKALNEGO CUSTOMER EXPERIENCE NA KAŻDYM ETAPIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI Z KLIENTEM ZAMOŻNYM

Działania lojalizujące w segmencie klientów zamożnych poprzez wdrożenie do obsługi klienta elementów filozofii Omotenashi Case study LEXUS Leszek Narowski, Dyrektor Zarządzający, LEXUS WARSZAWA

  • Klient zamożny, jego oczekiwania w zakresie obsługi vs. możliwości ich zaspokojenia
  • Jak skutecznie wyróżnić się w obszarze obsługi Klienta
  • Filozofia Omotenashi w praktyce – przykłady

Budowanie wizerunku marki premium w niszy – zestaw praktycznych narzędzi Case study Hotel & Spa dla zwierząt BONE PET CLUB Aneta Cholewa, Właściciel, BONE PET CLUB

  • Edukacja klienta zamożnego w sferze usługi, której nie jest odbiorcą
  • Skuteczna komunikacja spójna z wizerunkiem marki: dyskrecja, marketing szeptany, public relations
  • Pet-care w ultraindywidualnym wydaniu – umiejętność tworzenia długotrwałej relacji

Unikalne metody budowania luksusowego wizerunku Case study QUALITY MISSALA Michał Missala, Współwłaściciel, QUALITY MISSALA

  • Ewolucja luksusu: adaptacja i trendsetting
  • Autorskie narzędzia pracy z klientem
  • Strategie promocyjne szyte na miarę unikalnego i trudnego do zaskoczenia klienta

POŁĄCZMY SIŁY ALIANSE MAREK LUKSUSOWYCH I PREMIUM DLA UZYSKANIA EFEKTU SYNERGII

Partnerstwo marek luksusowych – jak marki wzajemnie mogą się „uwznioślić” Case study JAGUAR LAND ROVER Radosław Jurek, Marketing Manager, JAGUAR LAND ROVER POLSKA

  • Skuteczne dobieranie partnerów
  • Współpraca marki luksusowej z marką masową
  • Współpraca marki luksusowej i młodych artystów – niepowtarzalny produkt, wsparcie rozwoju unikalnego talentu

DYSKUSJA PANELOWA: Marki luksusowe vs. marki premium a może nawet… marki masowe – czego możemy się wzajemnie od siebie nauczyć?

Wśród Uczestników panelu:

  • Edyta Brykała, Prezes Zarządu, NOBLE CONCIERGE (GRUPA GETIN NOBLE BANK)
  • Radosław Jurek, Marketing Manager, JAGUAR LAND ROVER POLSKA
  • Arkadiusz Wojciechowski, Dyrektor Zarządzający, POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY

MINIMALIZACJA RYZYKA PRAWNEGO WOBEC SYTUACJI ZAGRAŻAJĄCYCH REPUTACJI MARKI ORAZ ODPOWIEDNIA OCHRONA DANYCH

Ochrona marki luksusowej i premium przed podróbkami i/lub produktami podobnymi – jak chronić jej unikalność? Agnieszka Przyborska-Bojanowska, Prawnik, Rzecznik Patentowy, KANCELARIA PRAWNO-PATENTOWA

  • Ochrona marki – czy warto? Jak chronić markę? O czym należy pamiętać?
  • Jaką rolę w ochronie marki odgrywa państwo i organizacje międzynarodowe?
  • Świadomość przez edukację „stop podróbkom” – patologie w modzie

DYSKUSJA PANELOWA: Integracja wysiłków dla kompleksowej ochrony prawnej marki luksusowej wobec współczesnych wyzwań

  • Nielegalny obrót dobrami luksusowymi – oskarżać na drodze kryminalnej czy cywilnej?
  • Nieuczciwe strony, kanały, aplikacje, nieautoryzowana sprzedaż w świecie digital – jak się zabezpieczyć
  • Ścisła współpraca podmiotów i organów na rynku dóbr luksusowych

Wśród Uczestników panelu:

  • Joanna Gęga, Koordynator ds. współpracy międzynarodowej w zakresie IP, ALLEGRO
  • Agnieszka Przyborska-Bojanowska, Prawnik, Rzecznik Patentowy, KANCELARIA PRAWNO-PATENTOWA

INSPIRATIONS SHOW! DLA LEPSZEJ NAWIGACJI W ŚWIECIE LUKSUSU!

Sesja okrągłych stolików dyskusyjnych w jednej sali – unikalne zestawy 10-minutowych inspiracji, dostarczających odpowiedzi na poszczególne wyzwania branży dóbr luksusowych w Polsce.

  • Projekty edukacyjne, czyli jak utrzymać status lidera na rynku dóbr luksusowych i premium
  • Wioletta Wichowska, Marekting Manager, KLINIKA LA PERLA
  • Zarządzanie informacją w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem zamożnym
  • Jakub Sotowicz, Project Manager, NOBLE CONCIERGE
  • Upominki reklamowe jako wsparcie sprzedaży produktów luksusowych. Case study: Czy produkt za 2 zł może być produktem premium?
  • Adam Chmielewski, Współwłaściciel, Dyrektor Zarządzający, EXPEN
  • Nowy międzynarodowy luksusowy start-up Luxury Certificate
  • Michał Cylwik, Założyciel i Właściciel, LUXURY PRODUCTS, LUXURY BLOG, LUXURY CERTIFICATE
  • Kampanie produktów luksusowych i premium w social media
  • Event marketing – jaki powinien być?
  • Celebrity marketing – jakich błędów nie popełniać?
  • Po Forum – złote rady dla przedstawicieli marek masowych

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa

Szczegóły

Początek konferencji 26-06-2017 9:00
Koniec konferencji 27-06-2017 16:00
Cena 2495zł
Organizator Blue Business Media Sp. z o.o.
Tagi Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017
Kontakt do organizatora

 http://klient-zamozny.pl/

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
2495zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.