Forum Marketing To Silver Generation 2017

Nadchodzi Silver Tsunami – pokolenie zmieniające się, zróżnicowane i nieobliczalne!

Forum Marketing to Silver Generation to spotkanie praktyków marketingu, którzy pokażą w jaki sposób podnieść skuteczność komunikacji z pokoleniem seniorów zarówno tych młodszych 55+ oraz starszych.

Już dziś warto skupić się na klientach z tzw. srebrnej generacji i wykorzystać ich potencjał dla biznesu! Zainspiruj się z nami.

Forum Marketing To Silver Generation 2017, dlaczego warto tu być

  • Obalimy mity dotyczące polskiego seniora, pokażemy jego pełny obraz: to najbardziej stabilna grupa pod względem dochodów, chętnie wydająca pieniądze na swoje pasje i przyjemności!
  • Powiemy gdzie spotkać dojrzałych klientów w kanałach cyfrowych, jak ich zachęcić do zakupów online oraz jakich błędów się wystrzegać, tworząc komunikaty skierowane do nich
  • Zaprezentujemy wartości, które są ważne dla pokolenia silver, pokażemy kiedy ważna jest dla nich marka a kiedy jakość proponowanych produktów i usług
  • Pokażemy case studies skutecznych kampanii reklamowych kierowanych do pokolenia 55+, które podbiły ich serca i umysły
  • Zademonstrujemy case studies największych firm, które pokażą jak dzisiaj kreujemy wizerunek seniora w reklamie, jakich błędów unikać i jak przedstawić najlepsze cechy pokolenia silver!

Forum Marketing To Silver Generation 2017 inspiratorzy I prelegenci

  • Kristen Collis Global Senior Brand Manager UNILEVER UK
  • Magdalena Kosińska Marketing Director Vichy&Sanoflore L’OREAL
  • Jarosław Sokołowski Head of Marketing & eCommerce NECKERMANN
  • Tomasz Opalski Advanced Customer Journey Manager ING BANK ŚLĄSKI
  • Katarzyna Paliwoda Partner CEE FACEBOOK
  • Krystyna Bałakier blogerka, pasjonatka mody, autorka bloga balakier-style.pl
  • Jaga Janik blogerka, influencerka modowa i lifestylowa, autorka bloga fashion50plus.pl
  • Elżbieta Hubner blogerka modowa, autorka bloga fajna-baba-nie-rdzewieje.pl
  • Wiesława Borczyk Prezes Ogólnopolska Federacja Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku
  • Anna Pazderska Marketing&Merchandise Manager TRIUMPH
  • Mikołaj Szymański CEO PATYNA.PL
  • Karolina Krzyżanowska Dyrektor Marketingu LABORATORIUM KOSMETYCZNE FARMONA
  • Jarosław Zych CEO COLWAY
  • Gabriel Matwiejczyk Digital Projects Manager NIELSEN
  • Artur Czajka Client Business Partner NIELSEN
  • Aleksandra Mozalewska Senior UX/Content Specialist Agencja UX Symetria

Forum Marketing To Silver Generation 2017 program 29.05

JAKI JEST KLIENT DOJRZAŁY? KIERUNEK ZMIAN, STYL ŻYCIA, ZWYCZAJE ZAKUPOWE

Seniorzy w Polsce – badania, diagnoza potrzeb pokolenia 55+ Wiesława Borczyk, Prezes, Ogólnopolska Federacja Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku

  • Srebrna gospodarka, kierunek zmian we współczesnej Polsce
  • Diagnoza potrzeb seniorów na postawie najnowszych raportów GUS
  • Szanse dla przedsiębiorców – srebrny rynek, gdzie znaleźć potencjalnego klienta

 „Wesołe jest życie staruszka”, czyli portret Silver Generation - co robią w mediach, na zakupach i w wolnym czasie Artur Czajka, Client Business Partner, NIELSEN, Gabriel Matwiejczyk, Digital Projects Manager, NIELSEN

  • Czy dzisiejsi seniorzy to tylko couch potatoes? Ile czasu spędzają przed TV, czy korzystają z Facebooka, oglądają VOD?
  • Czy chodzą do kina? Czy wszyscy są tacy sami?
  • Jakie są ich nastroje konsumenckie? Czego się obawiają? A może z optymizmem patrzą w przyszłość i chcą wydawać swoje pieniądze...
  • Jak alokują swój budżet – czy ważniejsze są usługi i przyjemności czy zaspokojenie codziennych potrzeb?
  • Czy i jak korzystają z możliwości jakie daje mobile? Gdzie i jak często robią swoje codzienne zakupy, ile na nie wydają?
  • Jak to wygląda w krajach rozwiniętych w Europie i na Świecie – na jaką srebrną falę powinna się przygotować Polska?

Networkingowa przerwa kawowa

SENIOR W SIECI – SKUTECZNE KANAŁY DOTARCIA DO POKOLENIA „SILVER”

Srebrne pokolenie w sieci czyli panel influencerów 55+: Jak optymalnie wykorzystać potencjał Influencera promując brand do klienta dojrzałego? Krystyna Bałakier, blogerka, pasjonatka mody, autorka bloga, balakier-style.pl, Jaga Janik, blogerka, influencerka modowa i lifestylowa, autorka bloga fashion50plus.pl, Elżbieta Hubner, blogerka modowa, autorka bloga fajna-baba-nie-rdzewieje.pl

Facebook dla grupy docelowej 55+. Jak do tego podejść? Case study: FACEBOOK Katarzyna Paliwoda, Partner CEE, FACEBOOK

  • Kim naprawdę są i co robią na Facebooku
  • Efektywnie targetuj seniora w sieci
  • Modelowanie zachowań konsumentów na podstawie zachowań na Facebooku

Jak zachęcić Silver generation do większej obecności w rzeczywistości wirtualnej Case study: ING BANK ŚLĄSKI Tomasz Opalski, Advanced Customer Journey Manager, ING BANK ŚLĄSKI, Aleksandra Mozalewska, Senior UX/Content Specialist, Agencja UX Symetria

  • Seniorzy jako użytkownicy nowych technologii
  • Kreowanie przestrzeni „wygodnej” dla tego pokolenia
  • Jak sprawić by senior chętniej korzystał z wirtualnej bankowości

Tradycyjne metody komunikacji z grupą 55+, a nowe media Case study: PATYNA.PL Mikołaj Szymański, CEO, PATYNA.PL

  • Na co zwrócić uwagę w komunikacji za pośrednictwem nowych mediów
  • Jak pokolenie 55+ korzysta z Internetu i jak mu to ułatwić
  • Co wspólnego ma grupa 55+ z pokoleniem Y i Z
  • Jak dalszy rozwój digitalu wpłynie na komunikację z silver generation

SKUTECZNY BRANDING I ADVERTISING DO SENIORÓW

Komunikacja marki do pokolenia 55+, jak oczarować swoim produktem seniora Case study: LABORATORIUM KOSMETYCZNE FARMONA Karolina Krzyżanowska, Dyrektor Marketingu, LABORATORIUM KOSMETYCZNE FARMONA

  • Na co zwrócić uwagę komunikując się z tą grupą
  • Jak uniknąć najczęstszych błędów w przygotowaniu reklamy
  • Co się podoba, a czego lepiej unikać

Interaktywne grupy tematyczne To spotkania w kameralnych grupach, których celem jest wspólne wypracowanie odpowiedzi na pytania w najbardziej interesujących, wskazanych przez Państwa obszarach poprzez aktywny udział uczestników pod okiem moderatora. Liczba Uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

  • 1 „Srebrne wilki” na ekranie czyli wizerunek seniora i przekaz w mediach, który zyska jego uznanie
  • 2 Emocje a marka – jak zbudować ponadpokoleniowe zaufanie do seniorów wykorzystując storytelling i marketing oparty na emocjach
  • 3 Wykorzystanie nowych możliwości kontaktu osobistego online w komunikacji do srebrnego pokolenia – live chaty, marketing automation, boty
  • 4 Przykłady nieuczciwej reklamy kierowanej do osób starszych

Forum Marketing To Silver Generation 2017 program 30.05

WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO Attracting wealthy clients! – how to protect senior clients and build age-friendly communication with them Case study: UNILEVER UK Kristen Collis, Global Senior Brand Manager, UNILEVER UK

SENIORZY SAMI O SOBIE

Dyskusja panelowa klientów 55+: Jakość, cena czy sentyment? Co kupujemy, co przykuwa naszą uwagę? Czy rynek „dojrzał” do nas? Czyli seniorzy sami o sobie. O potrzebach klientów dojrzałych, ich pasjach, marzeniach, zwyczajach zakupowych, na co chętnie wydają, na czym oszczędzają i ile czasu spędzają w Internecie – poznaj ich z bliska !

KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNYCH EMOCJI I DOŚWIADCZEŃ ZAKUPOWYCH POKOLENIA 55+

Senior w podróży – czym przyciągnąć klientów dojrzałych, jak stworzyć ofertę, która zawładnie ich sercem Case study: NECKERMANN Jarosław Sokołowski, Head of Marketing& eCommerce, NECKERMANN, Magda Czechowska, Dyrektor Marketingu, OPTIMISE

  • Badania opinii klientów dotyczące programu „Wczasy dla Seniorów”
  • Optymalizacja i integracja komunikacji w multikanałowym środowisku
  • Kluczowe aspekty wdrażania oferty dla seniorów

Czym powinien wyróżniać się produkt kierowany do klienta dojrzałego? Case study: VICHY, L’OREAL Magdalena Kosińska, Marketing Director Vichy&Sanoflore, L’OREAL

  • budowanie miłości do marki silver generation
  • co powoduje, że klient pozostaje nam wierny
  • obsługa posprzedażowa klienta a budowanie interakcji z marką

Case study: TRIUMPH Anna Pazderska, Marketing&Merchandise Manager, TRIUMPH

Opowieści, które sprzedają – rola historii w sprzedaży produktów kierowanych do silver generation Case study: COLWAY Jarosław Zych, CEO, COLWAY

  • Jak sprzedawać markę i skutecznie komunikować się ze srebrnym pokoleniem
  • Orędownictwo konsumenckie, szczerość kluczem do serca seniora
  • Szczere historie i siła poleceń w budowaniu marki

Dyskusyjne grupy tematyczne na podsumowanie Forum Na podsumowanie spotkania, aby mieli Państwo kolejną okazję do wspólnej wymiany doświadczeń, uczestnicy spotkania zostaną podzieleni na kilka grup tematycznych. Każdy "okrągły stolik" będzie miał do dyspozycji 30 minut, by przedyskutować swój temat.

  • 1 Komunikacja z Seniorami – jakie kanały działają, jak formułować komunikat, do jakich wartości się odnosić?
  • 2 Senior w sieci – gdzie go spotkać? Jak zachęcić do zakupów online?
  • 3 Czy seniorzy kochają marki? A może kochają dobrą jakość? Skuteczny branding do srebrnego pokolenia

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa

Szczegóły

Początek konferencji 29-05-2017 9:00
Koniec konferencji 30-05-2017 16:10
Cena 2995zł
Organizator Blue Business Media Sp. z o.o.
Tagi Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017
Kontakt do organizatora

http://seniors-marketing.pl/

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
2995zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.