Nadchodzi Silver Tsunami – pokolenie zmieniające się, zróżnicowane i nieobliczalne!
Forum Marketing to Silver Generation to spotkanie praktyków marketingu, którzy pokażą w jaki sposób podnieść skuteczność komunikacji z pokoleniem seniorów zarówno tych młodszych 55+ oraz starszych.
Już dziś warto skupić się na klientach z tzw. srebrnej generacji i wykorzystać ich potencjał dla biznesu! Zainspiruj się z nami.
Forum Marketing To Silver Generation 2017, dlaczego warto tu być
Forum Marketing To Silver Generation 2017 inspiratorzy I prelegenci
Forum Marketing To Silver Generation 2017 program 29.05
JAKI JEST KLIENT DOJRZAŁY? KIERUNEK ZMIAN, STYL ŻYCIA, ZWYCZAJE ZAKUPOWE
Seniorzy w Polsce – badania, diagnoza potrzeb pokolenia 55+ Wiesława Borczyk, Prezes, Ogólnopolska Federacja Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku
„Wesołe jest życie staruszka”, czyli portret Silver Generation - co robią w mediach, na zakupach i w wolnym czasie Artur Czajka, Client Business Partner, NIELSEN, Gabriel Matwiejczyk, Digital Projects Manager, NIELSEN
Networkingowa przerwa kawowa
SENIOR W SIECI – SKUTECZNE KANAŁY DOTARCIA DO POKOLENIA „SILVER”
Srebrne pokolenie w sieci czyli panel influencerów 55+: Jak optymalnie wykorzystać potencjał Influencera promując brand do klienta dojrzałego? Krystyna Bałakier, blogerka, pasjonatka mody, autorka bloga, balakier-style.pl, Jaga Janik, blogerka, influencerka modowa i lifestylowa, autorka bloga fashion50plus.pl, Elżbieta Hubner, blogerka modowa, autorka bloga fajna-baba-nie-rdzewieje.pl
Facebook dla grupy docelowej 55+. Jak do tego podejść? Case study: FACEBOOK Katarzyna Paliwoda, Partner CEE, FACEBOOK
Jak zachęcić Silver generation do większej obecności w rzeczywistości wirtualnej Case study: ING BANK ŚLĄSKI Tomasz Opalski, Advanced Customer Journey Manager, ING BANK ŚLĄSKI, Aleksandra Mozalewska, Senior UX/Content Specialist, Agencja UX Symetria
Tradycyjne metody komunikacji z grupą 55+, a nowe media Case study: PATYNA.PL Mikołaj Szymański, CEO, PATYNA.PL
SKUTECZNY BRANDING I ADVERTISING DO SENIORÓW
Komunikacja marki do pokolenia 55+, jak oczarować swoim produktem seniora Case study: LABORATORIUM KOSMETYCZNE FARMONA Karolina Krzyżanowska, Dyrektor Marketingu, LABORATORIUM KOSMETYCZNE FARMONA
Interaktywne grupy tematyczne To spotkania w kameralnych grupach, których celem jest wspólne wypracowanie odpowiedzi na pytania w najbardziej interesujących, wskazanych przez Państwa obszarach poprzez aktywny udział uczestników pod okiem moderatora. Liczba Uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Forum Marketing To Silver Generation 2017 program 30.05
WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO Attracting wealthy clients! – how to protect senior clients and build age-friendly communication with them Case study: UNILEVER UK Kristen Collis, Global Senior Brand Manager, UNILEVER UK
SENIORZY SAMI O SOBIE
Dyskusja panelowa klientów 55+: Jakość, cena czy sentyment? Co kupujemy, co przykuwa naszą uwagę? Czy rynek „dojrzał” do nas? Czyli seniorzy sami o sobie. O potrzebach klientów dojrzałych, ich pasjach, marzeniach, zwyczajach zakupowych, na co chętnie wydają, na czym oszczędzają i ile czasu spędzają w Internecie – poznaj ich z bliska !
KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNYCH EMOCJI I DOŚWIADCZEŃ ZAKUPOWYCH POKOLENIA 55+
Senior w podróży – czym przyciągnąć klientów dojrzałych, jak stworzyć ofertę, która zawładnie ich sercem Case study: NECKERMANN Jarosław Sokołowski, Head of Marketing& eCommerce, NECKERMANN, Magda Czechowska, Dyrektor Marketingu, OPTIMISE
Czym powinien wyróżniać się produkt kierowany do klienta dojrzałego? Case study: VICHY, L’OREAL Magdalena Kosińska, Marketing Director Vichy&Sanoflore, L’OREAL
Case study: TRIUMPH Anna Pazderska, Marketing&Merchandise Manager, TRIUMPH
Opowieści, które sprzedają – rola historii w sprzedaży produktów kierowanych do silver generation Case study: COLWAY Jarosław Zych, CEO, COLWAY
Dyskusyjne grupy tematyczne na podsumowanie Forum Na podsumowanie spotkania, aby mieli Państwo kolejną okazję do wspólnej wymiany doświadczeń, uczestnicy spotkania zostaną podzieleni na kilka grup tematycznych. Każdy "okrągły stolik" będzie miał do dyspozycji 30 minut, by przedyskutować swój temat.
Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa
Początek konferencji | 29-05-2017 9:00 |
Koniec konferencji | 30-05-2017 16:10 |
Cena | 2995zł |
Organizator | Blue Business Media Sp. z o.o. |
Tagi | Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017 |
Kontakt do organizatora |
http://seniors-marketing.pl/ |
Rodzaj konferencji | konferencja płatna |
Typ konferencji | biznesowa |
Województwo | mazowieckie |
Miasto | Warszawa |
Adres | Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa |
Lokalizacja | Warszawa |
ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.