Rotacja w zespole sprzedaży – która wynosi obecnie średnio 23% i ciągle rośnie – jest jednym z czynników mających znaczący wpływ na wyniki biznesu.
Jak więc zatrzymywać najlepszych sprzedawców?
Jak budować stabilny zespół gwarantujący realizację celów sprzedażowych firmy?
Jak budować przywództwo, zarządzać motywacją i angażować poszczególnych członków zespołu?
W gronie dyrektorów i managerów, odpowiadających za zarządzanie zespołami sprzedaży w największych firmach w Polsce, ich efektywność i wyniki, zaprezentujemy odpowiedzi na powyższe pytania.
UWAGA: WYDARZENIE W CAŁOŚCI ZGRYWALIZOWANE
Forum Sales Team Management 2017 program dzień 1
Inauguracja Forum Jak wygrać regaty gdy konkurencja nie odpuszcza - zabawa networkingowa oraz wprowadzenie do interaktywnej gry trwającej przez całe Forum Gabriela Niemiec, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
INSPIRACJA PROSTO OD ZŁOTEJ MEDALISTKI OLIMPIJSKIEJ!
Z nurtem i pod prąd - jak znaleźć motywację tak, aby ciężką pracę zamienić w przyjemność Magdalena Fularczyk-Kozłowska – polska wioślarka, złota medalistka Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro (2016) Zgrywalizowana sesja pytań i odpowiedzi
CHARYZMATYCZNI LIDERZY – PRZYCIĄGAJĄ CHARYZMATYCZNYCH LUDZI! JAK ICH ZNALEŹĆ I UTRZYMAĆ W ZESPOLE
Esencja zarządzania zespołem sprzedaży – czym jest nowoczesny leadership Case study: NUTRICIA Artur Krzyżanowski, Krajowy Kierownik Sprzedaży, NUTRICIA
Dylemat lidera – jaką postawę obrać, aby nie zrazić do siebie zespołu, a stać się jego częścią Case study: ORANGE Leszek Gajewski, Dyrektor Komercyjny, ORANGE
BY ZATRZYMAĆ NAJLEPSZYCH, BUDUJ ZAANGAŻOWANIE ZESPOŁU – MOTYWACJA FINANSOWA I NIE TYLKO
Motywowanie finansowe i skuteczne pozapłacowe systemy nagradzania pracowników Case study: KOMPANIA PIWOWARSKA Magdalena Kluzka, Szef Dystryktu Sprzedaży, KOMPANIA PIWOWARSKA
Jak dobrym STORY budowac, motywowac i zarządzać Zespołem Case study: NOVARTIS Magdalena Teterko-Walczak, Marketing & Country Promotion Manager Hospital, NOVARTIS
NOWY MODEL SPRZEDAWCY NA MIARĘ XXI WIEKU
Implementacja procesów globalnych dla liderów w dużej korporacyjnej organizacji i adaptacja na rynek polski Case study: BAYER Marek Ignyś, Training Manager Sales Force Excellence, BAYER
Nowy model sprzedawcy w branży dostawców prądu i gazu Case study: TAURON SPRZEDAŻ Grzegorz Lot, Wiceprezes Zarządu, TAURON SPRZEDAŻ
MINIWARSZTATY TEMATYCZNE
Na koniec pierwszego dnia Forum, zapraszamy do dyskusji w grupach tematycznych. Jest to kolejna okazja do zdobycia cennych punktów podczas naszej gry. Każdy z Uczestników wybiera interesujący go temat. Liczba Uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Forum Sales Team Management 2017 program dzień 2
START-UP INSPIRATION!
Inspiracja od start-upu: Transparentność jako strategia wzrostu – jak zarządzać ludźmi w nowoczesnym przedsiębiorstwie Case study: NETGURU Radek Zaleski, Head of Growth, NETGURU
GWIAZDY SPRZEDAŻY – ZBUDUJMY SKUTECZNY ZESPÓŁ HANDLOWCÓW
Skąd się biorą najlepsi sprzedawcy - na kogo postawić: urodzonych sprzedawców czy wyszkolonych fachowców? Case study: T-MOBILE Renata Filipek-Baryłowska, Corporate Sales Department Director, T-MOBILE
Jak zbudować zespół bohaterów sprzedaży? Case study: LEROY MERLIN Maksymilian Pawłowski, Manager Komunikacji Korporacyjnej, LEROY MERLIN
Wykorzystanie metodologii Insight Discovery w zarządzaniu zespołem sprzedaży Case study: ALIOR INSTYTUT BIZNESU Joanna Stradowska, Ekspert ds. Coachingu i Zarządzania Sprzedażą, ALIOR INSTYTUT BIZNESU, Magdalena Słowik, Ekspert ds. Sprzedaży i Zarządzania Sprzedażą, ALIOR INSTYTUT BIZNESU
SPECJALISTYCZNE GRUPY DYSKUSYJNE
Na podsumowanie spotkania, po raz kolejny, zapraszamy do wspólnej wymiany doświadczeń. Podczas sesji Uczestnicy zostaną podzieleni na kilka grup tematycznych. Każdy okrągły stolik ma do dyspozycji godzinę by przedyskutować swój temat. Nie zapominajmy, że jest to kolejna okazja, aby zyskać cenne punkty w naszej konferencyjnej grze.
Forum Sales Team Management 2017 prelegenci
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Początek konferencji | 12-04-2017 9:00 |
Koniec konferencji | 13-04-2017 16:00 |
Cena | 3495zł |
Organizator | Blue Business Media Sp. z o.o. |
Tagi | Konferencja sprzedażowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017 |
Kontakt do organizatora | |
Rodzaj konferencji | konferencja płatna |
Typ konferencji | biznesowa |
Województwo | mazowieckie |
Miasto | Warszawa |
Adres | Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa |
Lokalizacja | Warszawa |
ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.