Ludzie. Procesy. Narzędzia. Optymalizujemy!
Forum Shared Service (in) Center to spotkanie praktyków zarządzających CUW, którzy poszukują innowacji i nowych pomysłów na optymalizację strategii i procesów. Forum daje Uczestnikom okazję do wymiany najlepszych praktyk, sprawdzonych rozwiązań oraz zaprezentowania narzędzi skutecznie wspierających zarządzanie i podnoszących performance centrów.
Agenda wydarzenia powstała w oparciu o rozmowy i pogłębione wywiady z zarządzającymi wiodącymi Centrami Usług Wspólnych. Tematy wystąpień skupione są na kluczowych, wskazanych przez Państwa wyzwaniach: podnoszeniu efektywności centrum, zarządzaniu zasobami ludzkimi, automatyzacji, ryzykach prawnych, bezpieczeństwie danych i utrzymaniu ciągłości pracy.
Forum Shared Service (in) Center 2017 program dzień 1
Inauguracja Forum i sesja networkingowa Anna Gapys, Project Manager, Blue Business Media
INSPIRACJA SPOZA ŚWIATA CUW – WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO!
5 siedmiotysięczników w 29 dni 17 godzin i 5 minut – wyżej, szybciej, lepiej! Czyli o tym, jak łączyć motywację i zasoby w biciu ekstremalnego rekordu świata Andrzej Bargiel, narciarz wysokogórski, himalaista, trzykrotny mistrz Polski w skialpiniźmie, zdobywca ŚNIEŻNEJ PANTERY
QUO VADIS? AKTUALNY STAN, POTENCJAŁ I WYZWANIA RYNKU CUW W POLSCE
Najnowszy obraz rynku CUW w Polsce Dr Krzysztof Senger, Wiceprezes, POLSKA AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH
DYSKUSJA PANELOWA: Exodus na wschód vs. dynamiczny rozwój – odczarowanie utartych schematów i nowe spojrzenie na efektywność oraz opłacalność outsourcingu procesów biznesowych
Wśród uczestników panelu:
SYNERGY IS THE KING! IDEALNY BALANS POMIĘDZY JAKOŚCIĄ I CENĄ USŁUGI BIZNESOWEJ
Obniżanie kosztów operacyjnych: stałe potrzeby adaptacji zmian procesowych, automatyzacji, robotyzacji – jak zoptymalizować organizację zespołu procesowego i wspierającego (IT) Case study: ORANGE Michał Wierzbowski, Director Of Shared Service Center, ORANGE POLSKA
Budowanie struktur wirtualnych i standaryzacja w outsourcingu z zastosowaniem chmur obliczeniowych Case study: MIĘDZYNARODOWY INSTYTUT OUTSOURCINGU Dariusz Klimowski, Prezes, MIĘDZYNARODOWY INSTYTUT OUTSOURCINGU
Mierzenie i co dalej? – czyli konkretne wskazówki w sferze wzrostu produktywności Case study: ARCELLOR MITTAL Andrzej Bytom, Controlling Leader, ARCELORMITTAL SHARED SERVICE CENTRE EUROPE, Anna Mika, Starszy Manager w Zespole Doskonalenia Procesów, ARCELORMITTAL SHARED SERVICE CENTRE EUROPE
EFFECTIVE LEADERSHIP! NOWA ROLA I NOWE KOMPETENCJE DLA ZWIĘKSZENIA SKUTECZNOŚCI ZARZĄDZAJĄCYCH CENTRAMI BIZNESOWYMI
Silne przywództwo i sprawne zarządzanie – rola szefa jako motywatora w filozofii Szefowanie 3.0 Paweł Kwaśniewski, Przewodnik po krętych drogach szefowania, Inspirator, Konsultant, Coach i Trener
Zostań rzecznikiem własnego CUW! Case study: GSK Sebastian Drzewiecki, Dyrektor Globalnego Centrum IT, GSK
INTERAKTYWNA SESJA WARSZTATÓW RÓWNOLEGŁYCH – RUNDA I
To spotkania w kameralnych grupach, dające możliwość przedyskutowania najbardziej nurtujących kwestii w gronie praktyków, oraz wypracowanie innowacyjnych rozwiązań gotowych do zaimplementowania w organizacji. Każdy uczestnik wybiera interesujący go temat. Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń. Joanna Delbar, Trener Zarządzania Stresem, INSTYTUT JOANNY DELBAR
Najczęstsze błędy popełniane podczas centralizacji modeli operacyjnych / wdrożenia koncepcji SSC (CUW) Mariusz Szałaj, Co-Founder, 4SYNCHRONICITY CUSTOMIZED OUTSOURCING SOLUTIONS
Narzędzia wspomagające strategiczne decyzje odnośnie miejsca i sposobu funkcjonowania CUW
Zapewnienie ciągłego wzrostu wartości dodanej realizowanych procesów, modele „lean” w CUW
Social media oraz word-of-mouth w służbie employer brandingu
Forum Shared Service (in) Center 2017 program dzień 2
Interaktywna gra na dobry początek drugiego dnia Forum Anna Gapys, Project Manager, Blue Business Media
PRACOWNIK (IN) THE CENTER! JAK REKRUTOWAĆ, ROZWIJAĆ I NIE POZWOLIĆ ODEJŚĆ NAJLEPSZYM – W ERZE RYNKU PRACOWNIKA
Kogo tak naprawdę szukamy – zestaw praktyk dla skutecznej rekrutacji i utrzymania talentów w organizacji Case study: BANK HANDLOWY Ewa Tomczyk, Menedżer, Biuro Projektów i Koordynacji Procesów, BANK HANDLOWY
Kultura ciągłego doskonalenia w Centrum Usług Wspólnych: przesłanki, zakres, narzędzia, efekty Case study: VEOLIA Małgorzata Kleban, Członek Zarządu Veolia Centrum Usług Wspólnych, VEOLIA ENERGIA POLSKA
DYSKUSJA PANELOWA: Dream team w CUW – jak rozumieć i jak osiągnąć ten cel? Moderowanie dyskusji: Andrzej Kroc, Advisor, Project Manager, Consultant – Operations Management, Client Services, Cost Optimization, EKSPERT NIEZALEŻNY
Wśród Uczestników panelu:
MINIMALIZACJA RYZYKA PRAWNEGO – CZYLI ZESTAW PRAKTYCZNYCH ODPOWIEDZI NA NAJWAŻNIEJSZE WYZWANIA PRAWNE W CUW
Optymalizacja kosztów operacyjnych oraz zwiększenie zaangażowania pracowników przy wykorzystaniu rozwiązań telepracy Case study: STATE STREET Tomasz Horaček, Head Of Business Services, Vice President, STATE STREET BANK INTERNATIONAL
Renata Szostak, Head of Poland Human Resources, Vice President, STATE STREET BANK INTERNATIONAL
Prawo pracy a strategie organizacji optymalizujące zasady funkcjonowania i wykorzystanie kadr w erze rynku pracownika – kluczowe aspekty Oczekujemy na potwierdzenie Prelegenta z Kancelarii Prawnej
ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO I CIĄGŁOŚĆ PROCESÓW W ERZE ZAGROŻENIA KRADZIEŻĄ DANYCH I CYBERATAKÓW
Cyberzagrożenia XXI wieku są bliżej niż myślicie – przygotujcie się do nich już dziś Michał Kurek, Dyrektor w Zespole Cyberbezpieczeństwa, EY
Kształtowanie świadomości cyberzagrożeń i podnoszenie umiejętności użytkowników sieci komputerowych w zakresie bezpieczeństwa Dr Krzysztof Liedel, były Dyrektor Departamentu Prawa i Bezpieczeństwa Pozamilitarnego w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego, Dyrektor Centrum Badań nad Terroryzmem, COLLEGIUM CIVITAS
Cyberterroryzm a cyberprzestępczość – w świetle zagrożenia sektora korporacyjnego Jarosław Bartniczuk, Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej, były oficer BOR, Prezes Zarządu, INTERGUARD
GIEŁDA POMYSŁÓW: dla optymalnej organizacji podstawowych procesów biznesowych!
Sesja okrągłych stolików dyskusyjnych w jednej sali – unikalne zestawy 10 minutowych inspiracji, dotyczących implementacji nowoczesnych rozwiązań wspierających operational excellence CUW w Polsce. Mówimy „Sprawdzam!”, aby przekonać się czy innowacje te są naprawdę efektywne czy może tylko… efektowne?
Proponowane tematy dyskusji przy stolikach:
Forum Shared Service (in) Center 2017 prelegenci
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Początek konferencji | 26-04-2017 9:00 |
Koniec konferencji | 27-04-2017 16:00 |
Cena | 3995zł |
Organizator | Blue Business Media Sp. z o.o. |
Tagi | Konferencja zarządzanie 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017 |
Kontakt do organizatora | |
Rodzaj konferencji | konferencja płatna |
Typ konferencji | biznesowa |
Województwo | mazowieckie |
Miasto | Warszawa |
Adres | Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa |
Lokalizacja | Warszawa |
ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.