Forum Shared Service (in) Center 2017

Ludzie. Procesy. Narzędzia. Optymalizujemy!

Forum Shared Service (in) Center to spotkanie praktyków zarządzających CUW, którzy poszukują innowacji i nowych pomysłów na optymalizację strategii i procesów. Forum daje Uczestnikom okazję do wymiany najlepszych praktyk, sprawdzonych rozwiązań oraz zaprezentowania narzędzi skutecznie wspierających zarządzanie i podnoszących performance centrów.

Agenda wydarzenia powstała w oparciu o rozmowy i pogłębione wywiady z zarządzającymi wiodącymi Centrami Usług Wspólnych. Tematy wystąpień skupione są na kluczowych, wskazanych przez Państwa wyzwaniach: podnoszeniu efektywności centrum, zarządzaniu zasobami ludzkimi, automatyzacji, ryzykach prawnych, bezpieczeństwie danych i utrzymaniu ciągłości pracy.

Forum Shared Service (in) Center 2017 program dzień 1

Inauguracja Forum i sesja networkingowa Anna Gapys, Project Manager, Blue Business Media

INSPIRACJA SPOZA ŚWIATA CUW – WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO!

5 siedmiotysięczników w 29 dni 17 godzin i 5 minut – wyżej, szybciej, lepiej! Czyli o tym, jak łączyć motywację i zasoby w biciu ekstremalnego rekordu świata Andrzej Bargiel, narciarz wysokogórski, himalaista, trzykrotny mistrz Polski w skialpiniźmie, zdobywca ŚNIEŻNEJ PANTERY

QUO VADIS? AKTUALNY STAN, POTENCJAŁ I WYZWANIA RYNKU CUW W POLSCE

Najnowszy obraz rynku CUW w Polsce Dr Krzysztof Senger, Wiceprezes, POLSKA AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH

  • Koncentracja geograficzna
  • Dominujące modele funkcjonowania
  • Perspektywa dalszego rozwoju
  • Złota rada na podsumowanie

DYSKUSJA PANELOWA: Exodus na wschód vs. dynamiczny rozwój – odczarowanie utartych schematów i nowe spojrzenie na efektywność oraz opłacalność outsourcingu procesów biznesowych

  • Sektor CUW w perspektywie najbliższych 5 i 10 lat
  • Pionierzy centralizacji – jak się nimi stać i czy warto
  • How far can we grow? – czyli o granicach centralizacji

Wśród uczestników panelu:

  • Andrzej Bytom, Controlling Leader, ARCELORMITTAL SHARED SERVICE CENTRE EUROPE
  • Dr Krzysztof Senger, Wiceprezes, POLSKA AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH
  • Sebastian Drzewiecki, Dyrektor Globalnego Centrum IT, GSK

SYNERGY IS THE KING! IDEALNY BALANS POMIĘDZY JAKOŚCIĄ I CENĄ USŁUGI BIZNESOWEJ

Obniżanie kosztów operacyjnych: stałe potrzeby adaptacji zmian procesowych, automatyzacji, robotyzacji – jak zoptymalizować organizację zespołu procesowego i wspierającego (IT) Case study: ORANGE Michał Wierzbowski, Director Of Shared Service Center, ORANGE POLSKA

  • Wymagania wobec SSC/BPO – stałe i zmienne, którym podlegają CUW
  • Konieczność nieustającego wprowadzania zmian: procesy, agile, automatyzacja, robotyzacja
  • Stymulacja zmiany procesowej i technicznej poprzez odpowiednie dostosowanie struktury organizacyjnej
  • Złota rada na podsumowanie

Budowanie struktur wirtualnych i standaryzacja w outsourcingu z zastosowaniem chmur obliczeniowych Case study: MIĘDZYNARODOWY INSTYTUT OUTSOURCINGU Dariusz Klimowski, Prezes, MIĘDZYNARODOWY INSTYTUT OUTSOURCINGU

  • Struktury wirtualne w outsourcingu – znaczenie powiązań i zależności
  • Analiza ryzyka w wirtualnych strukturach outsourcingu – przegląd przypadków
  • Podstawowe problemy napotykane przy standaryzacji procesów outsourcingu
  • Praktyczne aspekty standaryzacji outsourcingu
  • Złota rada na podsumowanie

Mierzenie i co dalej? – czyli konkretne wskazówki w sferze wzrostu produktywności Case study: ARCELLOR MITTAL Andrzej Bytom, Controlling Leader, ARCELORMITTAL SHARED SERVICE CENTRE EUROPE, Anna Mika, Starszy Manager w Zespole Doskonalenia Procesów, ARCELORMITTAL SHARED SERVICE CENTRE EUROPE

  • Mierzenie jako podstawa zarządzania i wprowadzania zmian w organizacji
  • Visual and change management
  • Productivity – gdzie ono właściwie jest
  • Złota rada na podsumowanie

EFFECTIVE LEADERSHIP! NOWA ROLA I NOWE KOMPETENCJE DLA ZWIĘKSZENIA SKUTECZNOŚCI ZARZĄDZAJĄCYCH CENTRAMI BIZNESOWYMI

Silne przywództwo i sprawne zarządzanie – rola szefa jako motywatora w filozofii Szefowanie 3.0 Paweł Kwaśniewski, Przewodnik po krętych drogach szefowania, Inspirator, Konsultant, Coach i Trener

  • Motywacja, czyli co zrobić żeby nam się chciało
  • 3 w 1 czyli szef jako menadżer, coach i przywódca
  • Jaka jest relacja między silnym przywództwem a sprawnym zarządzaniem
  • Złota rada na podsumowanie

Zostań rzecznikiem własnego CUW! Case study: GSK Sebastian Drzewiecki, Dyrektor Globalnego Centrum IT, GSK

  • Zarządzanie interesariuszami wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Rozwijanie brandu jednostki
  • Budowanie własnej marki
  • Złota rada na podsumowanie

INTERAKTYWNA SESJA WARSZTATÓW RÓWNOLEGŁYCH – RUNDA I

To spotkania w kameralnych grupach, dające możliwość przedyskutowania najbardziej nurtujących kwestii w gronie praktyków, oraz wypracowanie innowacyjnych rozwiązań gotowych do zaimplementowania w organizacji. Każdy uczestnik wybiera interesujący go temat. Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.    Joanna Delbar, Trener Zarządzania Stresem, INSTYTUT JOANNY DELBAR

  • Holistyczne zarządzanie – Zmiany Przyszłości!
  • Jak przestrzeń biurowa wpływa na efektywność pracy
  • Właściwe zarządzanie czasem pracy – pracuj, biegaj, medytuj
  • Czy wiesz jak jesz – jak świadomość pozyskiwania energii z żywności wpływa na koncentrację

Najczęstsze błędy popełniane podczas centralizacji modeli operacyjnych / wdrożenia koncepcji SSC (CUW) Mariusz Szałaj, Co-Founder, 4SYNCHRONICITY CUSTOMIZED OUTSOURCING SOLUTIONS

  • Analiza studium przypadków w obszarach:
  • Budowy optymalnego modelu biznesowego SSC (CUW): podejście procesowe czy orientacja na klienta
  • Tworzenia optymalnego planu transformacji biznesowej: optymalizacja => centralizacja czy centralizacja => optymalizacja
  • Wdrażania mierników efektywności SSC (CUW): czyli co i jak mierzyć aby poprawić efektywność kosztową
  • Budowy modeli rozliczeń pomiędzy SSC (CUW) a jednostką biznesową

Narzędzia wspomagające strategiczne decyzje odnośnie miejsca i sposobu funkcjonowania CUW

Zapewnienie ciągłego wzrostu wartości dodanej realizowanych procesów, modele „lean” w CUW

Social media oraz word-of-mouth w służbie employer brandingu

Forum Shared Service (in) Center 2017 program dzień 2

Interaktywna gra na dobry początek drugiego dnia  Forum Anna Gapys, Project Manager, Blue Business Media

PRACOWNIK (IN) THE CENTER! JAK REKRUTOWAĆ, ROZWIJAĆ I NIE POZWOLIĆ ODEJŚĆ NAJLEPSZYM – W ERZE RYNKU PRACOWNIKA

Kogo tak naprawdę szukamy – zestaw praktyk dla skutecznej rekrutacji i utrzymania talentów w organizacji Case study: BANK HANDLOWY Ewa Tomczyk, Menedżer, Biuro Projektów i Koordynacji Procesów, BANK HANDLOWY

  • Sposoby dotarcia do najlepszych kandydatów
  • Poszukiwane kompetencje
  • Ścieżka rozwoju talentów w CUW
  • Złota rada na podsumowanie

Kultura ciągłego doskonalenia w Centrum Usług Wspólnych: przesłanki, zakres, narzędzia, efekty Case study: VEOLIA Małgorzata Kleban, Członek Zarządu Veolia Centrum Usług Wspólnych, VEOLIA ENERGIA POLSKA

  • Przesłanki decyzji o uruchomieniu programu
  • Motywowanie i angażowanie pracowników
  • Narzędzia, wyniki, planowany rozwój programu
  • Złota rada na podsumowanie

DYSKUSJA PANELOWA: Dream team w CUW – jak rozumieć i jak osiągnąć ten cel? Moderowanie dyskusji: Andrzej Kroc, Advisor, Project Manager, Consultant – Operations Management, Client Services, Cost Optimization, EKSPERT NIEZALEŻNY

Wśród Uczestników panelu:

  • Ewa Tomczyk, Menedżer, Biuro Projektów i Koordynacji Procesów, BANK HANDLOWY
  • Renata Szostak, Head of Poland Human Resources, Vice President, STATE STREET BANK INTERNATIONAL
  • Wojciech Skrudlik, Director of Mars Financial Services Europe, MARS FINANCIAL SERVICES

MINIMALIZACJA RYZYKA PRAWNEGO – CZYLI ZESTAW PRAKTYCZNYCH ODPOWIEDZI NA NAJWAŻNIEJSZE WYZWANIA PRAWNE W CUW

Optymalizacja kosztów operacyjnych oraz zwiększenie zaangażowania pracowników przy wykorzystaniu rozwiązań telepracy Case study: STATE STREET Tomasz Horaček, Head Of Business Services, Vice President, STATE STREET BANK INTERNATIONAL

Renata Szostak, Head of Poland Human Resources, Vice President, STATE STREET BANK INTERNATIONAL

  • Techniczne i procesowe wyzwania związane z telepracą
  • Aranżacja przestrzeni biurowej
  • Prawne i HR-owe aspekty telepracy
  • Złota rada na podsumowanie

Prawo pracy a strategie organizacji optymalizujące zasady funkcjonowania i wykorzystanie kadr w erze rynku pracownika – kluczowe aspekty Oczekujemy na potwierdzenie Prelegenta z Kancelarii Prawnej

ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO I CIĄGŁOŚĆ PROCESÓW W ERZE ZAGROŻENIA KRADZIEŻĄ DANYCH I CYBERATAKÓW

Cyberzagrożenia XXI wieku są bliżej niż myślicie – przygotujcie się do nich już dziś Michał Kurek, Dyrektor w Zespole Cyberbezpieczeństwa, EY

  • Wyzwania światowych organizacji w obszarze cyberbezpieczeństwa
  • Techniki stosowane przez sprawców cyberprzestępstw
  • Kierunki w zakresie budowania skutecznych systemów zabezpieczeń
  • Złota rada na podsumowanie

Kształtowanie świadomości cyberzagrożeń i podnoszenie umiejętności użytkowników sieci komputerowych w zakresie bezpieczeństwa Dr Krzysztof Liedel, były Dyrektor Departamentu Prawa i Bezpieczeństwa Pozamilitarnego w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego, Dyrektor Centrum Badań nad Terroryzmem, COLLEGIUM CIVITAS

  • Polityka i strategia bezpieczeństwa informacyjnego uwzględniająca zagrożenia w cyberprzestrzeni
  • Uwzględnienie procedur i algorytmów zachowania użytkowników sieci komputerowych w dokumentach regulujących funkcjonowanie systemu bezpieczeństwa podmiotu
  • Najlepsze praktyki w zakresie kształtowania świadomości i podnoszenia umiejętności użytkowników sieci komputerowych, ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury krytycznej (case ataku STUXNET)
  • Złota rada na podsumowanie

Cyberterroryzm a cyberprzestępczość – w świetle zagrożenia sektora korporacyjnego Jarosław Bartniczuk, Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej, były oficer BOR, Prezes Zarządu, INTERGUARD

  • Różnice zagrożeń cyberterrorystycznych w sferze publicznej i procesach biznesowych
  • Siła rażenia cyberterrorystów
  • Akt cyberterroryzmu – zawsze zaskoczenie, chaos… nie zawsze
  • Złota rada na podsumowanie

GIEŁDA POMYSŁÓW: dla optymalnej organizacji podstawowych procesów biznesowych!

Sesja okrągłych stolików dyskusyjnych w jednej sali – unikalne zestawy 10 minutowych inspiracji, dotyczących implementacji nowoczesnych rozwiązań wspierających operational excellence CUW w Polsce. Mówimy „Sprawdzam!”, aby przekonać się czy innowacje te są naprawdę efektywne czy może tylko… efektowne?

Proponowane tematy dyskusji przy stolikach:

  • Robotic Process Automation wybranych aktywności w ramach procesu biznesowego  Moderator stolika:    Ewa Tomczyk, Menedżer, Biuro Projektów i Koordynacji Procesów, BANK HANDLOWY
  • Inteligentne skanowanie faktur – co można zyskać?
  • Wskaźnik full time equivalent (FTE) – jak sprawić by był miarodajny dla organizacji?
  • Modele fakturowania – rozliczanie kosztów z jednostką macierzystą
  • Kontrola kosztów w oddziałach zagranicznych w praktyce
  • Innowacje w przestrzeni biurowej
  • Różnice kulturowe – faktyczne znaczenie w budowaniu zdrowej struktury CUW Moderator stolika: Sebastian Drzewiecki, Dyrektor Globalnego Centrum IT, GSK

Forum Shared Service (in) Center 2017 prelegenci

  • GOŚĆ SPECJALNY Andrzej Bargiel Narciarz wysokogórski, himalaista, trzykrotny mistrz Polski w skialpiniźmie
  • Małgorzata Kleban Członek Zarządu Veolia Centrum Usług Wspólnych VEOLIA ENERGIA POLSKA
  • Dr Krzysztof Senger Wiceprezes Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych
  • Michał Wierzbowski Director Of Shared Service Center ORANGE POLSKA
  • Dariusz Klimowski Prezes Międzynarodowy Instytut Outsourcingu
  • Tomasz Horaček Head Of Business Services, Vice President State Street Bank International
  • Wojciech Skrudlik Director of Mars Financial Services Europe MARS FINANCIAL SERVICES
  • Sebastian Drzewiecki Dyrektor Globalnego Centrum IT GSK
  • Anna Mika Starszy Menedżer w Zespole Doskonalenia Procesów ArcelorMittal Shared Service Centre Europe
  • Michał Kurek Dyrektor w Zespole Cyberbezpieczeństwa EY
  • Renata Szostak Head of Poland Human Resources, Vice President State Street Bank International
  • Ewa Tomczyk Menedżer, Biuro Projektów i Koordynacji Procesów BANK HANDLOWY
  • Andrzej Bytom Controlling Leader ARCELORMITTAL SHARED SERVICE CENTRE EUROPE
  • Andrzej Kroc Advisor, Project Manager, Consultant - Operations Management, Client Services, Cost Optimization EKSPERT NIEZALEŻNY
  • Mariusz Szałaj Co-founder 4SYNCHRONICITY CUSTOMIZED OUTSOURCING SOLUTIONS
  • Dr Krzysztof Liedel były Dyrektor Departamentu Prawa i Bezpieczeństwa Pozamilitarnego w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego, Dyrektor Centrum Badań nad Terroryzmem COLLEGIUM CIVITAS
  • Jarosław Bartniczuk Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej, były oficer BOR, Prezes Zarządu INTERGUARD
  • Joanna Delbar Trener Zarządzania Stresem INSTYTUT JOANNY DELBAR
  • Paweł Kwaśniewski Przewodnik po krętych drogach szefowania, Inspirator, Konsultant, Coach i Trener
  • mgr inż arch. Danuta Barańska Creative Director TÉTRIS
  • Anna Bartoszewicz-Wnuk Dyrektor ds. Workplace Advisory (Dział Doradztwa ds. Miejsca Pracy) JLL
  • Bogusz Parzyszek CEO/Founder WORKPLACE SOLUTIONS

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Szczegóły

Początek konferencji 26-04-2017 9:00
Koniec konferencji 27-04-2017 16:00
Cena 3995zł
Organizator Blue Business Media Sp. z o.o.
Tagi Konferencja zarządzanie 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017
Kontakt do organizatora

http://ssc-forum.pl/

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
3995zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.