2. European VR/ AR Congress 2017

Pierwsza edycja European VR Congress odbyła się w dniach 3-4 listopada 2016 roku. W wydarzeniu zorganizowanym przez Konferencje Agora uczestniczyło ponad pół tysiąca osób. Kongres był miejscem wymiany wiedzy eksperckiej całego spektrum tematów – od budownictwa, architektury przez gry komputerowe, sztukę i marketing po psychologię oraz medycynę. Uczestnicy mogli przetestować m.in. najnowszą kamerę Ricoh Theta S, okulary Microsoft HoloLens, konsolę PlayStation VR i doświadczyć produkcji VR na 24 stoiskach VR Expo.

Wiosenna edycja kongresu została wzbogacona o rozszerzoną strefę VR Expo i bogatszą ofertę programową. Uczestnicy mieli możliwość wzięcia udziału w Speed Dating – cyklu szybkich spotkań kojarzących firmy VR z inwestorami oraz warsztatach pogłębiających wiedzę na wybrany temat np. cinematic VR. W ramach VR Expo została wydzielona strefa Startup Zone, w której prezentowane były innowacyjne polskie i zagraniczne projekty.

Aktualnie tworzymy program listopadowej, trzeciej edycji European VR/AR, a znajdą się w nim m. in:

  • Prezentacje praktyków i ekspertów w dziedzinie VR Twórcy kontentu, producenci sprzętu i specjaliści z branży VR, szczerze opowiedzą o swoich doświadczeniach, aktualnych trendach oraz wyzwaniach, przed którymi stają. Ważne miejsce wśród podejmowanych tematów zajmą takie kwestie, jak wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w biznesie, medycynie, budownictwie i kulturze oraz potencjał finansowy branży VR.
  • Panele dyskusyjne poświęcone rozwojowi branż VR / AR Podczas kongresu eksperci dyskutować będą o wyzwaniach, przed którymi aktualnie stoi branża VR / AR, a także o tym, co czeka ją w kolejnych latach. Czy przyszłością jest wirtualna, czy rozszerzona rzeczywistość? Które branże z największym powodzeniem wykorzystują technologie VR / AR? Jak polskie firmy działające na tym rynku mogą osiągnąć międzynarodowy sukces?
  • Warsztaty z praktycznego wykorzystania VR Współpracujący z nami eksperci, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu VR, poprowadzą warsztaty, pozwalające poszerzyć swoje kompetencje w wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości. W niewielkich grupach będzie można zagłębić się w wybrany temat z dziedziny VR, jak na przykład produkcja filmów sferycznych.
  • VR EXPO i Startup Zone Nieodłączną częścią Kongresu jest strefa EXPO, gdzie będzie można osobiście przetestować najnowszy sprzęt, na własnym ciele zapoznać się z najbardziej innowacyjnymi doświadczeniami VR / AR oraz porozmawiać z ich twórcami. Nowością podczas drugiej edycji European VR Congress będzie specjalna strefa Startup Zone, gdzie swoje produkcje i innowacje będą mogły zaprezentować najmłodsze firmy działające w branży VR / AR.
  • Networking European VR Congress to spotkanie kilkuset ekspertów i przedsiębiorców działających w branży VR / AR, twórców treści, producentów sprzętu, a także mediów czy specjalistów ds. marketingu. To doskonała okazja, żeby poznać entuzjastów tej technologii i dowiedzieć się jak wykorzystać ją w biznesie, a także zawrzeć znajomości, które zaowocują nowymi projektami. Będzie ku temu okazja podczas śniadań otwierających oba dni kongresu i przerw networkingowych.
  • Impreza integracyjna Wiemy, że networking jest niezwykle ważna częścią naszych kongresów. Dlatego wieczorem, po zakończeniu merytorycznej części pierwszego dnia European VR Congress, zaprosimy uczestników na imprezę networkingową w atrakcyjnym miejscu. Spotkamy się wówczas, aby móc bliżej się poznać i – już w nieco mniej formalnej atmosferze – kontynuować rozpoczęte w trakcie dnia rozmowy o fascynującej technologii VR / AR.
  1. European VR/ AR Congress 2017 speakers
  • Anna Tryfon-Bojarska Head of Innovation&Technology Skanska S.A.
  • Dr Maciej Sokołowski Optometrist, Assistant Professor at the Faculty of Physics, University of Warsaw (optics and optometry)
  • Dr Przemysław Korzeniowski Virtual Engineering Lab at R&D of Volkswagen Group
  • Grzegorz Piechota Researcher at University of Oxford and Harvard Business School
  • Jacek Stefanowicz Associate Creative Director, VML
  • Jakub Korczyński Giant Lazer
  • Kuba Matyka MELT
  • Med. Anna Rogowska Pediatric ophthalmologist at Children's Health Center in Warsaw
  • Louis Jebb CEO and Founder, Immersiv.ly
  • Maciej Szurek Co-founder, CMO at RemmedVR
  • Maciek Uniatowicz Giant Lazer
  • MARCIN CZUB Associate Professor at the Institute of Psychology of the University of Wroclaw
  • Paweł Ruszlewski Head of Senfino Labs, Chief Design Officer
  • Paweł Uszyński Folia Soundstudio
  • Piotr Baczyński CEO of Immersion
  • Piotr Greiner Studio Pictureworks
  • Piotr Krukowski Co-founder, CTO at RemmedVR
  • Tomek Kopczuk CTO and founder, SwingDev
  • Weronika Kemmer Skanska Training Team Coordinator
  • Brygida Maria Dzidek, PhD Ultrahaptics Applications Team
  • Maksymilian Opolski Adiunkt w Klinice Kardiologii i Angiologii Interwencyjnej Instytutu Kardiologii w Warszawie
  • Maciej Malenda International Development and Innovation Director
  • Mateusz Tokarski Giant Lazer
  1. European VR/ AR Congress 2017 agenda 23.11
  • Tajniki gwałtownych zmian cyfrowych: jak podbijać rynki produktami i usługami opartymi o technologie VR i AR? Grzegorz Piechota
  • Budowanie zaufania do informacji za pomocą imersywnych opowieści Louis Jebb
  • NOViSE – symulator rzeczywistości wirtualnej do szkolenia chirurgii przez naturalne otwory ciała MEDYCYNA (VR) Dr Przemysław Korzeniowski
  • Rozszerzona rzeczywistość w planowaniu i optymalizacji zabiegów kardiologii interwencyjnej MEDYCYNA (AR) Dr hab. n. med. Maksymilian Opolski
  • Wirtualna rzeczywistość jako narzędzie w leczeniu wzroku MEDYCYNA (VR) Dr Maciej Sokołowski Lek. Med. Anna Rogowska Maciej Malenda Piotr Krukowski Maciej Szurek
  • Zastosowanie VR w aktywizacji seniorów MEDYCYNA (VR) MARCIN CZUB
  • Nie tylko w goglach – czyli sukces wykorzystania VR w reklamie MARKETING Jacek Stefanowicz Kuba Matyka
  • RING VR vs AR TECHNOLOGIA
  1. European VR/ AR Congress 2017 agenda 24.11
  • Imersyjne aplikacje VR/AR warte 45 miliardów dolarów w 2022 roku TECHNOLOGIA Dr Brygida Maria Dzidek
  • Dźwięk przestrzenny jako element VR – technologia i wyzwania na przykładach gry VR „Interkosmos” oraz słuchowiska binauralnego „Tunel” TECHNOLOGIA Paweł Uszyński
  • VR/AR dla przemysłu – jak zwiększyć wydajność pracy? BIZNES Jakub Korczyński
  • Potencjał technologii VR i AR w branży budowlano-deweloperskiej BIZNES Weronika Kemmer Anna Tryfon-Bojarska
  • Jak VR wkracza w świat architektury? ARCHITEKTURA Piotr Greiner
  • STARTUP CONTEST – PREZENTACJE STARTUP CONTEST
  • Rzeczywistość mieszana 2.0 KEYNOTE

Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, Warszawa

Szczegóły

Początek konferencji 23-11-2017 10:00
Koniec konferencji 24-11-2017 16:45
Cena 705zł
Organizator Agora
Tagi Konferencja IT 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017
Kontakt do organizatora

http://vrcongress.pl/

Rodzaj konferencji konferencja płatna
Typ konferencji biznesowa
Województwo mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa
Lokalizacja
Warszawa
Warszawa, Polska
Warszawa
705zł
Podziel się informacją:
Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.