W dobie społeczeństwa informacyjnego, kiedy każdego dnia generowane są niezliczone ilości danych, nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji z klientem jest bardzo trudne. Przedsiębiorcy konkurują nie tylko ze sobą, ale także z rozproszoną uwagą klienta, a nawet jego niechęcią do przyjmowania, często „nachalnych” przekazów reklamowych. Klienci skutecznie bronią się przed niechcianymi reklamami, a jedyną szansą na kontakt jest zainteresowanie klienta wartościowym contentem – informacjami, do których klient sam decyduje się dotrzeć.
Podczas konferencji zaproszeni praktycy przedstawią najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań.
W trakcie spotkania uczestnicy będą mogli wysłuchać inspirującej prelekcji plenarnej oraz wystąpień podzielonych na dwie ciekawe ścieżki tematyczne. Uczestnicy będą mogli również zdobyć wiedzę biorąc udział w praktycznych warsztatach. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli wszystkich branż.
Podczas konferencji zaproszeni goście przedstawią najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań. Prelegentami będą osoby z międzynarodowym doświadczeniem – m.in Konrad Mokrzanski (IBM Polska), Anna Telakowiec (Bonduelle), Maciej Tesławski (Marketing Communication Academy). Poruszą trudne tematy, ale i zaprezentują sprawdzone rozwiązania.
Uczestnicy spotkania będą mieli okazję wysłuchać prelekcji plenarnej, wystąpień podzielonych na ciekawe ścieżki tematyczne oraz zdobyć wiedzę biorąc udział w specjalnie przygotowanych warsztatach.
Forum Inbound Marketing 2014 tematy:
Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za kampanie marketingowe: dyrektorów, managerów, kadry zarządzającej.
Forum Inbound Marketing odbędzie się w dniach 15-16 września 2014
Początek konferencji | 15-09-2014 |
Koniec konferencji | 16-09-2014 |
Organizator | Nowoczesna Firma S.A. |
Tagi | konferencje biznesowe 2014, konferencja marketing 2014, konferencja Warszawa 2014 |
Kontakt do organizatora | |
Rodzaj konferencji | konferencja darmowa |
Typ konferencji | biznesowa |
Województwo | mazowieckie |
Miasto | Warszawa |
Adres | Digital Knowledge Village ul. Puławska 457 |
Lokalizacja | Warszawa |
ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.