FORUM INNOVATION 2017 odbędzie się pod kątem motywu przewodniego: Dare to abandon your comfort zone.
Chcemy pokazać, że czasami droga do sukcesu wiedzie przez trudne doświadczenia. Często wymaga wielkiej odwagi do eksperymentowania i poszukiwania. A także otwartości na zmiany. Opowiedzą nam o tym prelegenci konferencji, która odbędzie się 24 kwietnia 2017 w Warszawie. Będą to zarówno goście ze świata, jak również przedstawiciele polskiego biznesu.
W jaki sposób znaleźć motywację do zmiany, zaprojektować własne marzenia – albo otworzyć się na nowe doświadczenia to umiejętności, które będzie można zdobyć na warsztatach odbywających się tego samego dnia.
24 kwietnia daje również możliwość sprawdzenia, jakie narzędzia do zastosowania w szeroko pojętej komunikacji marketingowej mają w tej chwili Statupy – zachęcamy do zapisania się na „szybkie spotkanie” i sprawdzenie ich możliwości.
W konkursie chcemy nagrodzić tych którzy odważyli się wyjść poza utarte schematy i osiągnęli sukces. Zarówno w szeroko pojętym biznesie, jak również w reklamie, marketingu, oraz mediach i agencjach badawczych. Innovation 2017 to nagroda za odwagę odkrywania i skuteczność wprowadzonych rozwiązań.
Projekt Innovation jest katalizatorem innowacji, które w obszarze marketingu mają przynosić wymierną biznesową wartość. Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży. Budujemy wizerunek tego projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. Mamy świadomość, że innowacyjność jest zjawiskiem bardzo pożądanym w branży marketingowej, ale w większości organizacji występują fundamentalne trudności z jej wprowadzaniem, jeśli Zarządy firm nie są zorientowane na wprowadzanie innowacji i nie zarządzają procesem jej wdrażania na najwyższych szczeblach organizacji. Rozumiemy twarde realia rynkowe i jednocześnie wiemy, jak poszukiwać odważnych, nowych idei, które będą budować biznes w kolejnych latach. Chcemy łączyć biznes z najwyższej klasy umiejętnościami i wiedzą marketingową oraz innowatorami z różnych środowisk (naukowych, technologicznych, kreatywnych/artystycznych, startupowych), pokazywać dobre praktyki, świetne przykłady wdrożeń czy prototypowania innowacji organizując w ramach projektu Innovation 2017 konkurs. To młody, ciągle ewoluujący projekt, reagujący na szybko zmieniające się wymogi rynku i technoligizację życia.
Każdego roku zapraszamy ludzi z wizją i pasją, ekspertów z różnych dziedzin i przestrzeni biznesowych oraz przedstawicieli marek, które odnoszą spektakularne sukcesy. Tworzymy możliwość spotkania ludzi, którzy stawiają sobie wyzwania, nieustannie poszukują nowych pomysłów i rozwiązań. Jest to doskonała okazja do odkrywania nowych punktów widzenia, wymiany informacji, dzielenia się opiniami i dyskutowania. W tym roku wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele szeroko pojętego biznesu, m.in. przedstawiciele takich marek jak: P&G, Lafarge, Huawei, Orange.
Forum Innovation 2017 to interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży. Budujemy wizerunek projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. Chcemy pokazać, że innowacyjność jest procesem, którego każdy może się nauczyć, żeby zapewnić bardziej użyteczne produkty i usługi. Chcemy zbudować w Warszawie inspirującą atmosferę, podobną do tej jaką można poczuć na festiwalach w Cannes, TED, SXSW, czy CES.
Projekt Innovation jest katalizatorem innowacji, które w obszarze marketingu mają przynosić wymierną biznesową wartość. Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży.
Budujemy wizerunek tego projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. Mamy świadomość, że innowacyjność jest zjawiskiem bardzo pożądanym w branży marketingowej, ale w większości organizacji występują fundamentalne trudności z jej wprowadzaniem, jeśli Zarządy firm nie są zorientowane na wprowadzanie innowacji i nie zarządzają procesem jej wdrażania na najwyższych szczeblach organizacji.
Rozumiemy twarde realia rynkowe i jednocześnie wiemy, jak poszukiwać odważnych, nowych idei, które będą budować biznes w kolejnych latach. Chcemy łączyć biznes z najwyższej klasy umiejętnościami i wiedzą marketingową oraz innowatorami z różnych środowisk (naukowych, technologicznych, kreatywnych/artystycznych, startupowych), pokazywać dobre praktyki, świetne przykłady wdrożeń czy prototypowania innowacji organizując w ramach projektu Innovation konkurs.
To młody, ciągle ewoluujący projekt, reagujący na szybko zmieniające się wymogi rynku i technoligizację życia.
Forum Innovation 2017 Dare to abandon your comfort zone. Prelegenci
ul. Mińska 65, 03-828 Warszawa
Początek konferencji | 24-04-2017 19:00 |
Koniec konferencji | 25-04-2017 17:05 |
Cena | 1200zł |
Organizator | SAR |
Tagi | Konferencja marketingowa 2017, konferencja biznesowa 2017, konferencja Warszawa 2017 |
Kontakt do organizatora | |
Rodzaj konferencji | konferencja płatna |
Typ konferencji | biznesowa |
Województwo | mazowieckie |
Miasto | Warszawa |
Adres | ul. Mińska 65, 03-828 Warszawa |
Lokalizacja | Warszawa |
ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.