Obraz Polski i Europy Środkowo-Wschodniej w grach. Jak opowiadać o historii w grach, dobre i złe przykłady. Czy gry wideo stają się narzędziem w walkach o pamięć i narrację historyczną?
Konferencja: historia w grach wideo 2017 program
Powitanie oraz omówienie tematu konferencji
Obraz historii Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej w grach wideo - Paweł Schreiber, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, PIXEL
Historia w grach strategicznych - Leszek Lisowski, Wastelands Interactive
Historia w grach narracyjnych - Artur Ganszyniec, 11 bit studios
Gry a edukacja historyczna - Michał Mochocki, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
PANEL - Historia w grze wideo jako wyzwanie dla twórców i producentów Moderator: Jakub Marszałkowski (Fundacja Indie Games Polska)
- Marcin Blacha (CD Projekt RED),
- Maciej Miąsik (Pixel Crow), Paweł Schreiber (UKW)
PANEL - Gra wideo jako narzędzie promocji historii i kultury Moderator: Marek Czerniak (Fundacja Indie Games Polska)
- Krzysztof Olendzki (Instytut Adama Mickiewicza),
- Maciej Dydo (Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego),
- Paweł Miechowski (11 Bit Studios),
- Michał Gembicki (CDP.PL/Klabater),
Narodowy Instytut Audiowizualny, Wałbrzyska 3/5 , Warszawa