GameAcademy #2: Zarządzanie projektem gamingowym
Nauczymy Cię robić gry!
GameAcademy to wspólny projekt edukacyjny GameDesire – wiodącego producenta gier free2play oraz Digital Dragons, największej branżowej konferencji biznesowej.
Łączymy różne kompetencje, by nasze spotkania były prawdziwą skarbnicą wiedzy i doświadczeń. Uczestnicząc w zajęciach GameAcademy zyskujesz bezpośredni dostęp do ekspertów z branży gamedev i masz szansę stać się jednym z nich! Gotowi za własną grę?
- WIEDZA Tajników robienia gier nie poznasz na uczelni ani kursach - u nas masz do nich dostęp na wyciągnięcie ręki!
- MENTORZY Pytaj, badaj, konsultuj - nasi wykładowcy i mentorzy chętnie pomogą rozwiązać problemy, wytłumaczą, doradzą.
- NETWORKING W naszej akademii spotkasz osoby o podobnych zainteresowaniach - wymieniaj doświadczenia, nawiązuj cenne kontakty, rozmawiaj.
- FUNDING Dajemy Ci możliwość rozwinięcia skrzydeł w branży gamedev. Na najlepsze biznesowe pomysły na gry czeka wsparcie naszych inwestorów.
GameDesire Company i Krakowski Park Technologiczny zapraszają na drugie spotkanie z cyklu GameAcademy – kursu tworzenia gier komputerowych prowadzonego przez najlepszych ekspertów z branży! Już w dniach 13 i 14 stycznia widzimy się po raz kolejny w Krakowskim Parku Technologicznym. Tym razem głównym tematem spotkań będzie zarządzanie projektem gamingowym i studiem developerskim.
Całemu wydarzeniu towarzyszy Program Mentorski, w ramach którego osoby pracujące nad własnymi projektami mogą skorzystać z doświadczenia game designerów, programistów i grafików, którzy wspomogą ich radą i swoim doświadczeniem. Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać w tym miejscu: http://gameacademy.pl/program-mentorski
Udział w zajęciach GameAcademy jest płatny, bilety w cenie 30 zł, uprawniające do uczestnictwa w dwóch dniach zajęć dostępne są na stronie: http://rejestracja.gameacademy.pl/
Wszyscy zarejestrowani otrzymają napoje oraz poczęstunek. Na stronie znajdziecie również szczegółowe informacje na temat prelekcji oraz następnych edycji.
Konferencja GameAcademy #2: Zarządzanie projektem gamingowym 2017 prelegenci
- ARTUR GANSZYNIEC Lead designer, 11 bit studios
- ARTUR STASZCZYK VP Engineering w GameDesire
- DANIEL MISZKIEL CEO w One More Level S.A
- GRZEGORZ MAZUR Technical Director, Ville Monarch
- MACIEJ MRÓZ Wiceprezes GameDesire
- MATEUSZ JANCZEWSKI Senior Producer w ATGames
- MIKOŁAJ SOBCZYK Scrum Master GameDesire
- PAWEŁ MIECHOWSKI Senior Writer, 11 bit studios
- PAWEŁ WEDER CIO, GameDesire
- PIOTR ŻYGADŁO Producent - Robot Gentleman
- STANISŁAW JUST R&D Manager, CD PROJEKT S.A.
- TOMASZ GAMBUŚ Online Marketing Manager w GameDesire
- VINCENT VERGONJEANNE CEO, EVERYDAYiPLAY
Konferencja GameAcademy #2: Zarządzanie projektem gamingowym 2017 program dzień 1
- Cykl życia produktu, road mapy, milestony, deadliny. Jak ułożyć procesy w firmie gamedevowej?” ARTUR STASZCZYK VP Engineering w GameDesire
- Budżetowanie produkcji. Co, kiedy i za ile? MACIEJ MRÓZ Wiceprezes GameDesire
- Rola producenta w zespole deweloperskim STANISŁAW JUST R&D Manager, CD PROJEKT S.A.
Konferencja GameAcademy #2: Zarządzanie projektem gamingowym 2017 program dzień 2
- Role w firmach gamedevowych. Czyli kto jest kim w studiu developerskim? MIKOŁAJ SOBCZYK Scrum Master GameDesire
- Własne studio – jak zacząć? PAWEŁ MIECHOWSKI Senior Writer, 11 bit studios
- Zarządzanie kreatywnością MATEUSZ JANCZEWSKI Senior Producer w ATGames
- Nie tylko Scrum – alternatywne metody zarządzania pracą PIOTR ŻYGADŁO Producent - Robot Gentleman
Krakowski Park Technologiczny, Podole 60, Kraków