Od 19 do 21 października 2016 w Bydgoszczy rozpocznie się pierwsza edycja konferencji pt. „Digital Workshop – The Great Journey”.
Wydarzenie ma być przede wszystkim platformą wymiany doświadczeń między ekspertami, pracodawcami oraz osobami pracującymi lub planującymi swoją karierę zawodową w branżach, związanych z grafiką komputerową, designem, projektowaniem oraz marketingiem i reklamą.
Październik 2016, Bydgoszcz. Prelekcje oraz warsztaty na temat grafiki komputerowej, technik interaktywnych oraz sztuk wizualnych i marketingu.
- Dlaczego i dla kogo jest ta konferencja? Konferencję kierujemy do ludzi zafascynowanych sztukami wizualnymi. Tworzymy ją z myślą o wymianie wiedzy, kontaktów oraz dobrej atmosfery. Uczestnicy będą mieli okazję do udziału w znakomitych prelekcjach oraz warsztatach. Prelegenci, którzy zaszczycą nas swoimi wykładami, to doświadczeni designerzy. Mamy pewność, że swoimi prelekcjami przyciągną oni utalentowanych ludzi z dziedziny użytkowych sztuk wizualnych.
- Przez kogo i gdzie jest organizowana? Wydarzenie przygotowywane jest przez grupę entuzjastów i pasjonatów szeroko pojętego designu, osób pracujących w branży, którzy wraz z ideą wymiany doświadczeń, poświęcają swój czas na organizację pierwszego wydarzenia, o takim charakterze, w Bydgoszczy. Konferencja jest również merytorycznie i organizacyjnie wspierana przez Wyższą Szkołę Bankową, realizującą kierunki studiów: Design w Biznesie i Informatyka w Biznesie.
- Czego będzie można się na niej nauczyć? Program został przygotowany w oparciu o ideę przekazania praktycznej wiedzy, rzeczywistych przykładów i gotowych narzędzi, które można zaaplikować w codziennej pracy. Dodatkowo, wymiar networkingowy konferencji, może być doskonałą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych, spotkania utalentowanych specjalistów, którzy poszukują wiedzy i wciąż chcą rozwijać swoje zdolności
Konferencja DigitalWorkshops 2016 The Great Journey 2016 prelegenci
- Katarzyna Koleta Kwietniewska – Digital Painting
- Jerzy Drozda Jr. – VFX
- Adam Nyk – Event / Graphic Design
- Rafał Roszak – Service / Product Design
- Leszek Król Uniwersytet Gier – Game Development
- Patryk Kowalik Uniwersytet Gier – Game Development
- Mateusz Olszewski Uniwersytet Gier – Game Development
- Wojciech Magierski – Digital Art In Advertising
- Dr Tomasz Ringel – CAD / Druk 3D
Konferencja DigitalWorkshops 2016 The Great Journey 2016 program dzień 1
- Jerzy Drozda Jr. – „Maski to ZUO”
- Katarzyna Koleta Kwietniewska – „Digital Painting techniki i praktyka”
- Panel dyskusyjny “Jak design tworzy przewagę w biznesie?”
- Warsztaty / Portfolio review
Konferencja DigitalWorkshops 2016 The Great Journey 2016 program dzień 2
- Adam Nyk – „Wydarzenia – projektowanie emocji”
- University of Games – „Jak pracować w branży i nie zwariować ;)”
- Panel dyskusyjny “Edukacja w obszarze designu i projektowania a potrzeby rynku pracy”
- Warsztaty / Portfolio review
Konferencja DigitalWorkshops 2016 The Great Journey 2016 program dzień 3
- Tomasz Ringel – „Nieograniczone możliwości druku 3D, czy na pewno?”
- Rafał Roszak – „Czym mniej tym lepiej, czyli jak projektować usługi.”
- Wojciech Magierski – „Digital Art in Advertising”
- Panel dyskusyjny “Hipster, geek czy projektant? Kompetencje w branży designu i IT”
- Warsztaty / Portfolio review
Konferencja DigitalWorkshops 2016 The Great Journey 2016 warsztaty które odbywają się codziennie:
- Sebastian Tkaczyk„Warsztaty aerografii dla początkujących”
- Wojciech Elszyn„O literackim kreowaniu światów, czyli jak tworzyć, by odbiorca podążał za Tobą.”
- Magda Rucińska„Znaki szczególne. Warsztaty ilustracji autorskiej.”
- Patryk Kowalik„Instruktarz tworzenia grafiki 2D do gier komputerowych.”
- Leszek Król„Wprowadzenie do programowania gier w silniku Unity.”
- Mateusz Olszewski„Wprowadzenie do Augmented Reality oraz Virtual Reality.„