Na forum Branży Eventowej 2016 14 stycznia w Warszawie przedstawiciele przedsiębiorstw zlecających organizację eventów, reprezentujący przede wszystkim działy HR, sprzedaży, zakupów i komunikacji, a także agencje eventowe i PR oraz dostawcy usług takich jak obiekty, catering, obsługa techniczna, atrakcje, gadżety, infrastruktura eventowa, usługi okołoeventowe będą śledzić wystąpienia na temat roli eventów w strategii HR oraz promocji i komunikacji marki. Nie zabraknie też dyskusji i wystąpień na tematy praktyczne.

Uczestnicy będą mieli możliwość lepiej się poznać i nawiązać nowe relacje biznesowe w trakcie sesji networkingowych, a także dzięki aplikacji na telefon, która na bazie uczestników wydarzenia pozwoli na zbudowanie sieci networkingowej ludzi związanych z eventami. Każdy uczestnik Forum Branży Eventowej już dziś może ściągnąć na telefon aplikację, która pozwoli swobodnie kontaktować się z innymi osobami z branży.

W ramach Forum Branży Eventowej 2016  zaplanowany został także konkurs branżowy na najciekawszy event 2015 roku. Każdy zadowolony klient, uczestnik lub organizator wydarzenia może zgłosić wartą zainteresowania realizację. Jedynym warunkiem jest to, żeby osoba zgłaszająca, a także przynajmniej jedna z firm realizujących event była uczestnikiem Forum. Event, który profesjonalne jury uzna za najlepszy otrzyma nagrodę i statuetkę Top Event 2015 w trakcie oficjalnej części After Party Forum Branży Eventowej,

Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.