14 stycznia w Warszawie Forum Branży Eventowej 2016 gościć będzie ok. 800 uczestników i ok. 200 dostawców, którzy wezmą udział w  4 sesjach networkingowych, bogatym programie paneli i wystąpień eksperckich, After Party oraz Strefie Dostawców.

W Forum udział weźmie 800 uczestników będących przedstawicielami przedsiębiorstw zlecających organizację eventów, przede wszystkim działów HR, sprzedaży, zakupów, komunikacji, a także agencji eventowych i PR. Równocześnie swój udział zarejestrowali dostawcy usług, w tym obiekty, catering, obsługa techniczna, atrakcje, gadżety, infrastruktura eventowa oraz usługi okołoeventowe

 Forum to także co najmniej dwa konkursy z nagrodami zorganizowane dla jego uczestników.

Każdy kto polubił profil Forum Branży Eventowej i zarejestruje swój udział do 30 listopada 2015, a w tracie Forum zaproponuje temat wykładu na kolejną edycję, ma szansę wygrać pobyt w hotelu Event Zdrój o wartości 1.200 PLN.

Zaplanowany został także konkurs branżowy na najciekawszy event 2015 roku. Każdy zadowolony klient, uczestnik lub organizator wydarzenia może zgłosić wartą zainteresowania realizację. Jedynym warunkiem jest to, żeby osoba zgłaszająca, a także przynajmniej jedna z firm realizujących event była uczestnikiem Forum. Event, który profesjonalne jury uzna za najlepszy otrzyma nagrodę i statuetkę Top Event 2015 w trakcie oficjalnej części After Party Forum Branży Eventowej,

Informacje dot. plików cookies

ComminT Sp. z o.o. stosuje pliki cookies, które są niezbędne w celu odpowiedniego funkcjonowania ich stron internetowych. Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.